;
coinex

اوپو A30 : گوشی جدید اوپو با مشخصات پرچمدار ۲۰۱۳

گوشی جدید اوپو با مشخصات پرچمداران ۲۰۱۳ بر روی وب سایت این کمپانی لیست شد.

گوشی جدید اوپو با مشخصات پرچمداران ۲۰۱۳ بر روی وب سایت این کمپانی لیست شد.

اوپو، سازنده ی موبایل چینی، دائما در حال کار سخت بر روی دستگاه های جدید است. گوشی هوشمند اوپو A30 پس از ظاهر شدن در تنا (FCC چینی) بر روی وب سایت این شرکت ظاهر شد. این گوشی بسیار شبیه به گوشی وان پلاس ایکس (OnePlus X) به نظر می رسد.

گوشی اوپو A30 دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی است و به وسیله ی پردازشگر ۳۲ بیتی و ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ با سرعت حداکثر ۲ گیگاهرتز تامین می شود. این چیپ ست در گذشته در گوشی های هوشمندی مانند نکسوس ۵ استفاده شده است. همچنین این تراشه برای پردازنده های موفق SD 801 و SD 805 که بعدا به کار گرفته شد، بیسی عالی فراهم کرد.

این گوشی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه می شود که این حافظه هم از طریق یک کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست. این دستگاه اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ را اجرا می کند و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و دیافراگم f/2.2 و همینطور دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی به نمایش می گذارد.

باتری این دستگاه ۲۵۲۵ میلی آمپر ساعتی است. اوپو A30 تقریبا به طور کامل از گزینه های اتصالی از جمله 4G LTE، 3G، 2G، وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی، بلوتوث ۴، جی پی اس و GLONASS پشتیبانی می کند.

ابعاد این گوشی ۶.۹×۶۹×۱۴۰ میلی متری است و وزن آن ۱۳۸ گرم است.

متاسفانه، جزئیات مربوط به قیمت و دسترسی به این گوشی مشخص نشده است اما یک کاربر چینی که تصاویر مربوط به این گوشی هم از طریق او در سایت ها قرار گرفته است ادعا می کند که این گوشی به قیمت ۳۰۶ دلار است. اگر این ادعا واقعیت داشته باشد و این گوشی با این قیمت عرضه شود می توان گفت که در مقابل گوشی شیائومی می ۵ که دستگاهی مدرن است و به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز است، هیچ شانسی ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر