;
coinex

آیفون SE یا آیفون 5se، نام آیفون بعدی اپل چه خواهد بود؟

ممکن است آیفون SE به جای آیفون 5se، نام آیفون بعدی اپل باشد.

ممکن است آیفون SE به جای آیفون 5se، نام آیفون بعدی اپل باشد.

گزارشات حاکی از آنند که اپل به زودی یک آیفون جدید، معرفی خواهد کرد. شایع است که این نسخه ی ویژه، آیفون SE نام خواهد گرفت. در حالی که ما منتظر آی فون 7 هستیم ولی در رویداد ماه مارس یک نسخه ی ویژه (special edition) از اپل خواهیم دید که شاید نام  آیفون SE به همین دلیل برای آن انتخاب شده باشد.

پیش تر گفته شده بود که نام آیفون جدید 4 اینچی اپل، 6C است بعد ها با نام 5SE از آن نام برده شد و حال در آخرین شایعات از آیفون SE سخن به میان آمده است. در این حالت این اولین بار است که نام یکی از آیفون ها بدون عدد آورده می شود. ظاهرا، اپل قصد دارد عدد 5 را در نام این آیفون 4 اینچی برای جلوگیری از سردرگمی، بکار نبرد. در واقع، داشتن عدد 5 در نام مدل می تواند این تصور را ایجاد کند که این یک مدل جدید از نسل های قدیمی تر، است و ممکن است به عنوان یک مدل با نام تجاری جدید، کاربر را جذب نکند.

ادعا می شود که اپل آیفون SE را در یک رویداد در تاریخ 15 مارس، معرفی خواهد کرد. در این رویداد اپل یک آی پد پرو  با صفحه نمایش 9.7 اینچی کوچکتر نیز به جای آیپد ایر 3 معرفی می کند. انتظار می رود که آیفون SE با یک صفحه نمایش 4 اینچی و طراحی مشابه آیفون 5  اس با پانل کمی خمیده شیشه ای جلو همراه باشد. همچنین ادعا شده که یک دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده قدرتمند A9 بکار رفته در آیفون 6 اس، اپل پی و قابلیت لایو فوتو خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر