;
coinex

گوشی جی 5 ورژن آمریکای لاتین به اسنپدراگون 625 و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود

گوشی جی 5 ورژن آمریکای لاتین به اسنپدراگون 625 و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود

ال جی جی 5 اولین گوشی مجهز به چیپ ست اسنپدراگون 820 است که امسال معرفی شد. تصور همگان این بود که این گوشی در یک نسخه ی بین المللی با مشخصاتی نظیر اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. اما به نظر می رسد که این همه ی ماجرا در مورد این گوشی نیست. کریستین کوریا مدیر فروش ال جی در شیلی در گفت و گو با سایت تکنولوژی Pisapapeles تایید کرد گوشی جی 5 که در آمریکای لاتین فروخته خواهد شد به تراشه ی اسنپدراگون 625 و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

اما تفاوت عملکرد این ورژن با جی 5 اصلی چه خواهد بود؟ بدون شک جی 5 ورژن آمریکای لاتین نیز گوشی سریعی خواهد بود. اما تفاوت این دو ورژن در این است که پردازنده ی اسنپدراگون 820 به 4 هسته ی Kryo سفارشی شده با قدرت پردازشی 2.2 گیگاهرتز مجهز است. اما اسنپدراگون 625 به پردازنده ای با 4 هسته ی Cortex A72 و 4 هسته ی A53 با ماکزیمم قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. اگر چه تعداد هسته های پردازنده ی اسنپدراگون 625 دو برابر است اما از واحد پردازش گرافیکی ضعیف تری برخوردار است و به رم های نوع LPDDR3 محدود می شود. این در حالی است که رم های نوع LPDDR4 سرعت و کارایی بهتری دارند.

به طور کلی جی 5 ورژن آمریکای لاتین را نمی توان در زمره ی گوشی های پرچمدار قرار داد. اما در رده ی میان رده یک گوشی بسیار عالی به حساب می آید.

همچنین گفته می شود در مجموعه لوازم جانبی جی 5 ورژن آمریکای لاتین هدست VR 360 ال جی موجود نخواهد بود.

اما در مورد علت عرضه ی جی 5 با مشخصات پایین تر در آمریکای لاتین آقای کورئا گفت با توجه به بازخوردی که از سوی چندین اپراتور شیلیایی دریافت شد مشخص شد که در این منطقه علاقمندی کمی به واقعیت مجازی وجود دارد. بنابراین به نظر می رسد گوشی با این پیکربندی می تواند پیشنهاد بهتری برای مشتریان این مناطق باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر