;
coinex

سامسونگ در سه ماه ی نخست عرضه ی پرچمداران جدیدش، 17.2 میلیون گلکسی اس 7/اس 7 اج تولید خواهد کرد

سامسونگ در سه ماه ی نخست عرضه ی پرچمداران جدیدش، 17.2 گلکسی اس 7/اس 7 اج تولید خواهد کرد

طبق گزارشی که از سوی منبع کره ای ETNews منتشر شد، سامسونگ قصد دارد تا در 3 ماهه نخست پس از عرضه ی پرچمداران جدیدش، 17 میلیون دستگاه اس 7 و اس 7 اج تولید کند. این منبع در ادامه ی گزارش خود آورده است که سامسونگ در ماه های فوریه، مارس و آوریل در مجموع 17.2 میلیون گلکسی اس 7/ اس 7 اج تولید خواهد کرد.

با نگاهی به آمار سال های گذشته ی سامسونگ در مورد فروش گوشی های پرچمدارش می توان دریافت که این شرکت در 3 ماهه ی نخست پس از عرضه ی گلکسی اس 6 موفق به فروش 15.8 میلیون دستگاه شد. این درحالی است که رقم مربوط به گلکسی اس 4 حدود 15.2 میلیون دستگاه بود. به نظر می رسد که سامسونگ اطمینان زیادی در مورد فروش گوشی های گلکسی اس 7 و نسخه ی اج آن دارد و تولید 17.2 میلیونی را در برنامه خود در نظر گرفته است.

در ادامه آمده است که سامسونگ قصد دارد تا در این مدت 3 ماهه، 9.9 میلیون دستگاه اس 7 استاندارد و 7.3 میلیون اس 7 نسخه ی اج تولید کند. سامسونگ در سال گذشته و در 3 ماهه ی نخست یک چهارم از تولید گلکسی اس 6 را به نسخه ی اج آن اختصاص داد اما به یک باره با تقاضای زیاد بازار برای نسخه ی اج مواجه شد. به همین دلیل به نظر می رسد که شرکت قصد ندارد که تجربه ی سال گذشته را تکرار کند و رقم تولید نسخه ی اج را افزایش داده است.

سامسونگ در مورد نرخ تولید این گوشی ها هرگز به صورت رسمی عددی را اعلام نکرده است اما آقای “D.J.Koh” مدیر جدید سامسونگ موبایل از هدف این شرکت در مورد افزایش نرخ فروش صحبت کرد: “نمی توانم عدد دقیقی را اعلام کنم اما باور داریم که فروش گلکسی اس 7 از اس 6 بالاتر خواهد بود. تمام مشتریان و همکاران تجاری ما از گلکسی اس 7 توقع زیادی دارند.”

شاید ویژگی های نظیر ضد آب بودن و بازگشت قابلیت پشتیبانی از کارت حافظ بتواند در فروش بیشتر گوشی های اس 7 تاثیر گذار باشد.

.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر