;
coinex

4 برنامه ی ایمیل خوب برای آیفون

در روز جمعه، میل باکس، برنامه ی محبوب ایمیل، حذف شد. این به این معنی است که بسیاری از افرادی که از میل باکس استفاده می کردند، باید به دنبال یک برنامه ایمیل دیگر باشند.

میل باکس، برنامه ی محبوب ایمیل، در روز جمعه، حذف شد. این به این معنی است که بسیاری از افرادی که از میل باکس استفاده می کردند، باید به دنبال یک برنامه ایمیل دیگر باشند.

میل باکس به دلیل اینکه گزینه ی اسنوز داشت، برنامه ی ایمیل محبوبی بود به طوری که اینباکس مدتی ناپدید می شد، و آرشیو و حذف پیام ها سریع و آسان صورت می گرفت.

خوشبختانه، تعدادی برنامه های ایمیل خوب دیگر وجود دارند که زمانی که میل باکس به طور رسمی در ماه آینده، از بین رفت، بتوان از آنها استفاده کرد.

اینباکس گوگل

اینباکس گوگل

اینباکس یک برنامه ی ایمیل برای گوگل است. این برنامه دارای ویژگی های زیادی برای کمک به ایجاد کنترل بیشتر ایمیل است. به عنوان مثال، بخش مهمی از ایمیل های رزرو شده، اطلاعات تیکت، عکس ها، اطلاعات انتقال و غیره در آن دسته بندی می شود.

این برنامه پیام های مشابه، مانند تبلیغات را دسته بندی می کند، که بتوانید آنها را آسان تر حذف کنید و این امکان را بوجود می آورد که یک لیست یادآوری برای کار های خود ایجاد کنید. مانند میل باکس، اینباکس نیز امکان اسنوز  ایمیل را فراهم می کند.

اوت لوک مایکروسافت

اوت لوک مایکروسافت

اوت لوک ایمیل های مهم شما را در تب “متمرکز” فیلتر می کند. همچنین می توانید به سرعت پیام ها را ایگانی، حذف، و یا برنامه ریزی مجدد کنید.

اسپارک

اسپارک

اسپارک یکی دیگر از برنامه های عالی ایمیل است. مانند بسیاری از برنامه های دیگری که در این لیست وجود دارند، پیام های مهم را فیلتر و آنهایی را که خیلی مهم نیستند دسته بندی می کند. همچنین امکان اسنوز، آرشیو و حذف پیام ها را بوجود می آورد.

شما همچنین می توانید از اسپارک هنگامی که ایمیل مهمی دریافت می کنید، استفاده کنید.

جیمیل گوکل

جیمیل گوکل

اگر شما یکی از صدها میلیون نفر از کسانی هستید که از جیمیل در وب استفاده می کنید، بنابراین باید یا برنامه ی تلفن همراه جیمیل آشنا شوید. این برنامه اینباکس دریافتی شما را به بخش های  “Primar,” “Social,”  و”promotions”  تقسیم می کنند و این امکان را بوجود می آورد که از چندین حساب کاربری استفاده کنید.

تابع جستجوی آن نیز همانطور که انتظار می رود، به خوبی کار می کند. البته همه ی ویژگی های برنامه های دیگر را ندارد، اما یک برنامه ی کلاسیک است و به خوبی کار می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر