;
coinex

آمازون غذای تازه به خانه ها ارسال می کند!

آمازون ، این خرده فروش آنلاین، طی یک سرویس جدید، غذای تازه به خانه ها ارسال می کند.

آمازون ، این خرده فروش آنلاین، طی یک سرویس جدید، غذای تازه به خانه ها ارسال می کند.

این خرده فروش به لطف همکاری با موریسون، به زودی ارسال غذای تازه و یا حتی فریز شده را به خانه ها، در انگلستان آغاز خواهد کرد. آمازون، ورود به بخش ارسال غذا را سال گذشته با احداث آمازونپانتری، آغاز کرد، اما تا کنون برخلاف سرویس ارسال غذای گسترده ای که آمریکا داشت، غذای تازه ارائه نمی داد.

مدتی پیش در سال جاری، موریسون، یکی از 4 سوپرمارکت بزرگ انگلستان، آیتم های غذای تازه، منجمد و غیر فاسد شدنی را از طریق ارائه ی خدمات آمازون فراهم کرد.

فردی از آمازون بیان کرده است که: “صدها محصول از موریسون، در ماه های آینده به عنوان بخشی از سرویس های آمازون پرایم نو و آمازون پنتری، در دسترس مشتریان ما خواهد بود. مشتریان می توانند به همان اندازه ی سرویس آمازون پنتری، برای تحویل یک روزه هزینه کنند، یعنی باید 2.99 دلار برای جعبه اول و 99 پنی برای هر جعبه اضافی در همان سفارش، پرداخت کنند.”

در حالی که پیروزی برای آمازون در این سرویس، واضح و روشن است، ولی می تواند بخشی از یک بازی طولانی مدت هوشمندانه برای موریسون باشد، چرا که تا کنون، مانند رقیب خود، تسکو، وارد فضای خرده فروشی آنلاین نشده است.

با این حال این معامله می تواند برای Ocado، مشکل زا باشد زیرا در حال حاضر با موریسون، یک معامله ی 25 ساله برای فروش مواد غذایی از طریق خدمات آنلاین دارد.

گفته شده است که موریسون با Ocado برای رشد Morrisons.com به توافق رسیده بود، اما امروز، قیمت سهام برای Ocado  حدود 7 درصد کاهش یافته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نمونشو من توی ایران هم دیدم سایت هایی مثل 021021 و final که سوپرمارکت اینترنتی هستند مشابه این کار را در ایران انجام میدهند 

    پاسخ