;
coinex

محصول هوشمند خانگی جدید آمازون

محصول هوشمند خانگی جدید آمازون، یک پارچ هوشمند است که برای تصفیه آب از آن استفاده می شود.

محصول هوشمند خانگی جدید آمازون، یک پارچ هوشمند است که برای تصفیه آب از آن استفاده می شود.

موارد استفاده ی زیادی از فن آوری های هوشمند وجود دارد. از مسواک، آرام پز، و قلاده های سگ که تنها چند نمونه محصول هوشمند کوچک محسوب می شوند گرفته تا چیز هایی مثل تلوزیون ها و یخچال های هوشمند که به مراتب گران تر هستند.

چند روز پیش آمازون یک محصول هوشمند ، در واقع یک پارچ آب 45 دلاری، از محصولات تصفیه آب، تولید کرد که محصول فوق العاده مفیدی است.

اگر شما تا کنون یک سیستم تصفیه با فیلتر، دیده باشید، تا حدودی می دانید که این پارچ هوشمند چگونه عمل می کند. پارچ تصفیه ی آب آمازون، نشان می دهد که چه مقدار آب فیلتر شده است و هنگامی که به زمان جایگزین کردن فیلتر نزدیک شده باشد، به طور خودکار یک فیلتر جدید را سفارش می دهد. در واقع زمانی که فیلتر دیگر قابل استفاده نباشد، یک فیلتر جدید برای شما ارسال می شود. اما هوشمندی آن در اینجا این است که به غیر از راه اندازی اولیه، شما دیگر نیاز به انجام هیچ کار دیگری ندارید.

آمازون اساسا مفهوم داش یک دکمه کوچک که از آن برای خودکار کردن سفارش مجدد لوازم خانگی، محصولات بچه ، مواد غذایی، و غیره، استفاده می شود را با دستگاه تصفیه آب، یکپارچه کرده است.

این شرکت همچنین موفقیت “خانه ی هوشمند” را با اکو کامل کرده است. اکو یک اسپیکر متصل است که بیشتر از آنکه اسپیکر باشد، به عنوان یک هاب برای خانه های هوشمند محسوب می شود.

اکو مسائل مربوط به یاد آوری را انجام می دهد و این امکان را بوجود می آورد که صدای خود را در آن بار گزاری کنید تا برای تنظیم تایمر، پاسخ به یک سوال و پخش موسیقی از یک سرویس مانند Spotify یا پاندورا، از آن استفاده کنید.

شایان ذکر است، که شاید آمازون، مانند گوگل، اپل، سامسونگ، در ساخت محصولات هوشمند بهترین نباشد اما محصول مفیدی تولید کرده است.

این شرکت همچنین موفقیت "خانه ی هوشمند" را با اکو کامل کرده است. اکو یک اسپیکر متصل است که بیشتر از آنکه اسپیکر باشد، به عنوان یک هاب برای خانه های هوشمند محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر