;
coinex

رندر تبلت های گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 فاش شد

رندر تبلت های گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 فاش شدکنگره جهانی موبایل تمام شد و سامسونگ طی آن از دو گوشی پرچمدار خود پرده برداری کرد. صحبت ها در مورد گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به پایان رسیده و اکنون زمان آن است در مورد دیگر دستگاه ها و گوشی های سامسونگ سخن گفت. این شرکت کره ای قصد دارد تا گوشی های هوشمند دیگری را در سال جاری عرضه کند. اما دیگر حوزه ی فعالیت سامسونگ در زمینه ی تبلت ها است و این شرکت قصد دارد تا نسل بعدی تبلت های گلکسی تب A و گلکسی تب E را در سال جاری روانه ی بازار کند.

سامسونگ گلکسی تب E 8.0 را در ماه گذشته در تاوان معرفی کرد. اوایل این ماه نیز شاهد انتشار رندری از گلکسی تب E 7.0 بودیم و به واسطه ی آن اطلاعاتی در مورد این تبلت فاش شد. اکنون عکس های جدیدی از تبلت های گلکسی تب A 7.0 و گلکسی تب E 7.0 منتشر شده است و ورژن های سفید و مشکی هر دوی آنها را به تصویر کشیده است. انتظار می رود تا این تبلت های میان رده ی سامسونگ به زودی عرضه شوند. سامسونگ در ماه ژوئن سال گذشته تبلت گلکسی تب E 9.6 را معرفی کرد و به نظر قصد دارد تا ورژن کوچکتری از این تبلت را نیز عرضه کند. گلکسی تب E 8.0 نیز سال گذشته و در ماه مارس معرفی شده بود.

اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این دو تبلت وجود ندارد  اما انتظار می رود که هر دوی آنها محصولی میان رده باشند. اما به طور قطع ورژن 7 اینچی گلکسی تب A محصولی به مراتب بهتر از گلکسی تب E خواهد بود. در مورد زمان دقیق معرفی این دو تبلت جدید نیز اطلاعاتی وجود ندارد اما به احتمال زیاد ظرف چند هفته ی آینده این اتفاق خواهد افتاد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر