;
coinex

تصاویر جدید از هوآوی پی 9 فاش شد

تصاویر جدید از هوآوی پی 9 فاش شد

هوآوی در حال حاضر سومین شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند در دنیا است. این شرکت سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست حدود 108 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2015 به فروش برساند. فروش این شرکت در سال جدید نیز در مسیر درستی قرار دارد و همگان منتظر معرفی گوشی های سطح بالا از سوی این شرکت هستند. انتظار می رود که هوآوی پی 9 اولین گوشی هوشمند باشد که توسط این شرکت عرضه خواهد شد. اوایل ماه جاری رندر هایی از این گوشی منتشر شد و مدتی بعد شاهد قاب های محافظ این گوشی بودیم.

تصاویر جدید از هوآوی پی 9 فاش شد

حالا نیز عکس های جدیدی از گوشی منتشر شده است و البته همان طور که در تصویر می بینید روی گوشی با قاب پوشانده شده است و نمی توان به طراحی کلی آن پی برد. بر اساس این تصویر در سمت چپ و بالایی پشت این گوشی دو دوربین وجود خواهد داشت که بر اساس شایعات قبلی این دوربین ها 12 یا 13 مگاپیکسلی خواهند بود. در کنار این دو دوربین، فلاش دو گانه ی LED و لیزر اتوفوکوس قرار دارد. این تصاویر جدید تاییدی بر شایعات قبلی مبنی بر فلزی بودن گوشی هستند. البته در بخش پشتی گوشی شاهد حسگر اثر انگشت نیز هستیم. در تصویر سوم رندر دیگری از این گوشی پرچمدار را مشاهده می کنیم که البته نسبت به رندر های قبلی واقع بیننانه تر است.

`تصاویر جدید از هوآوی پی 9 فاش شد

طبق شایعات قبلی، گوشی هوآوی پی 9 دارای صحفه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست Kirin 955 هوآوی و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2.3-2.5  تامین می شود. پی 9 همچنین به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی پی 9 اندروید 6 مارشمالو است که واسط کاربری مخصوص شرکت بر روی آن اجرا می شود. پی 9 باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعت خواهد داشت و در قسمت پایینی گوشی پورت USB نوع C قرار دارد.

همانند کاری که هوآوی در معرفی پی 7 و پی 8 انجام داد، انتظار می رود شرکت در هنگام معرفی پی 9، گوشی های پی 9 لایت و پی 9 مکس را نیز معرفی کند. انتظار می رود که پی 9 قیمتی معادل 457 دلار داشته باشد و اگر شایعات درست باشند در طول هفته ی جاری شاهد معارفه ی این محصول خواهیم بود.

تصاویر جدید از هوآوی پی 9 فاش شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر