;
coinex

آیفون 7 اپل شبیه به آیفون 6 اس خواهد بود

آیفون 7 اپل شبیه به آیفون 6 اس خواهد بود

آیفون 7 اپل ، یک میلی متر باریک تر از آیفون 6 اس خواهد بود.

سپتامبر گذشته، مینگ چی کو، تحلیل گر اپل در سایت KGI شایعاتی را منتشر کرده بود که به نظر می رسد محقق خواهند شد. مکوتاکارا گزارش می کند که آیفون 7 اپل به اندازه ی یک میلی متر از آیفون 6 اس باریکتر بوده و از لحاظ ظاهری شبیه به آیفون 6 و آیفون 6 اس خواهد بود، به بیان دیگر از طراحی بدنه ی فلزی، ارتفاع و قطر مشابه بهره می برد و ضد آب نخواهد بود.

قطر آیفون 6، 7.1 میلی متر است؛ بنابراین اگر این اخبار صحت داشته باشند، قطر آیفون 7 اپل 6.1 میلی متر خواهد بود. در حال حاضر آیپاد تاچ هم با اندازه ی 6.1 میلی متری تولید می شود.

طبق شایعات منتشر شده در گذشته، برجستگی دوربین آیفون 6 اس و جک هدفون 3.5 میلی متری در آیفون 7 اپل حذف خواهند شد؛ اپل با این کار قصد دارد قطر آیفون های خود را کاهش دهد.

در ادامه ی این گزارش آمده است که آیفون 7 اپل به اسپیکرهای استریو مجهز می شود، این اولین آیفون، با بهره گیری از این سیستم خواهد بود. تمام مدل های آیفون در گذشته از یک اسپیکر مونو بهره می بردند؛ بنابراین اضافه کردن یک اسپیکر دیگر کیفیت صدای آیفون 7 اپل را افزایش خواهد داد.

کمپانی اپل در ادامه ی باریک کردن آیفون های خود قصد دارد پورت لایتنینگ باریک تری را نسبت به دستگاه های گذشته در آیفون 7 اپل بگنجاند. لازم به ذکر است که باریک تر شدن پورت لایتنینگ به کابل جدید و یا اتصال دهنده ی جدید نیاز نخواهد داشت، این موضوع بیشتر تولید کنندگان قاب های گوشی را تحت تاثیر قرار می دهد.

نزدیک به دو ماه پیش گزارش شده بود که اپل در حال توسعه ی یک جفت بیتز بدون سیم است که با آیفون 7 اپل که فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است، تطابق داشته باشد. این هدفون، مجزا از آیفون 7 اپل به فروش می رسد و با قاب خود شارژ می شود.

انتظار می رود که آیفون 7 در ماه سپتامبر معرفی شود.

.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر