;
coinex

گوشی Meizu Pro 6 از فناوری لمس سه بعدی بهره خواهد برد

گوشی Meizu Pro 6 از فناوری لمس سه بعدی بهره خواهد برد

بنا بر پست جدید یکی از مدیران Meizu در Weibo (شبکه ی اجتماعی چینی ها) گوشی جدید این شرکت با نام Meizu Pro 6 مجهز به فناوری لمس سه بعدی خواهد بود.

فناوری لمس سه بعدی اولین بار توسط اپل در گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن شرکت های اندرویدی نیز در تکاپوی استفاده از این فناوری قرار گرفتند.

روز گذشته Yang Yan یکی از مدیران ارشد شرکت Meizu در پروفایل خود در شبکه ی اجتماعی Weibo طی انتشار عکسی نحوه ی عملکرد این فناوری را نشان داد. پیش از این شرکت Meizu اعلام کرده بود که تمرکز زیادی بر روی گوشی Pro 5 Mini نخواهد گذاشت. بنابراین عکس منتشر شده را می توان به گوشی Pro 6 منتسب کرد.

بدون شک فناوری تاچ سه بعدی در آینده به یکی از ویژگی های مهم  گوشی های هوشمند تبدیل خواهد شد. با این وجود طبق اطلاعات موجود آیفون SE از این فناوری بی بهره خواهد بود و تاچ سه بعدی به گوشی های سطح بالا محدود می شود.

تا به امروز گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دو گوشی مهم موبایل مهم در زمینه ی فناوری لمس سه بعدی هستند. اپل بار ها گفته است که در توسعه ی این فناوری با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است. گوشی های اندرویدی Gionee S8، هوآوی میت اس و ZTE Axon mini مجموعه محصولات اندرویدی هستند که از این تکنولوژی بهره می برند.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر