;
coinex

فیت بیت بلیز : اولین ساعت هوشمند فیت بیت

شما هم اکنون می توانید اولین ساعت هوشمند از سازنده ی ردیاب تناسب اندام فیت بیت (Fitbit) به نام فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze) را از آمازون، بست بای و بیشتر خرده فروشان بزرگ تکنولوژی در ایالات متحده خریداری کنید.

شما هم اکنون می توانید اولین ساعت هوشمند از سازنده ی ردیاب تناسب اندام فیت بیت (Fitbit) به نام فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze) را از آمازون، بست بای و بیشتر خرده فروشان بزرگ تکنولوژی در ایالات متحده خریداری کنید.

فیت بیت بلیز با وجود قیمت ۲۰۰ دلاری، بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام محسوب می شود و به نوعی می توان آن را یک ساعت هوشمند تلقی کرد: این ردیاب به منظور دریافت تماس های ورودی، پیام های متنی و رویدادهای تقویمی به گوشی هوشمند شما متصل می شود. با این حال لازم به ذکر است که  این ردیاب از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی نمی کند و شما نمی توانید توییت ها و یا فید اخبار فیسبوک را بر روی بلیز بررسی کنید. تنها قابلیت دیگر این “ساعت هوشمند” این است که شما می توانید موزیک را به وسیله ی آن کنترل کنید، به گونه ای که می توانید به آسانی آهنگ ها را متوقف کنید و یا بین آهنگ ها سوئیچ کنید.

باتری فیت بیت بلیز با یک بار شارژ تا ۵ روز دوام می آورد. این در حالی است که کاربران اپل واچ با یک بار شارژ ساعت هوشمند خود، حدودا تنها یک روز می توانند از آن استفاده کنند و کاربران گیر اس۲ سامسونگ (Gear S2) با میانگین طول عمر ۱.۵ روزه ی این ساعت از آن استفاده می کنند. این باعث می شود که ساعت های هوشمند قبلی برای ردیابی خواب شما عملا بی فایده باشند (شما معمولا مجبور می شوید که آنها را به هنگام شب شارژ کنید) و ردیابی خواب شما یکی از مزایای فیت بیت بلیز به حساب می آید.

نمایش ضربان قلب به صورت پیوسته برجسته ترین قابلیت این ردیاب است و می توانید مقدار اوج و متوسط ضربان قلب خود را بخوانید. این ساعت هوشمند جی پی اس (GPS) بر روی خود ندارد اما هنگامی که با یک گوشی هوشمند جفت می شود، دویدن و دوچرخه سواری شما را با جی پی اس متصل بر روی نقشه تعیین می کند (در واقع از جی پی اس گوشی استفاده می کند).

مد مالتی اسپورت این ردیاب هدایت چندین تمرین ورزشی از جمله دوچرخه سواری، دویدن، کاردیو و سایر تمرینات ورزشی دیگر را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید خلاصه ای از تمرینات و اهداف خود را بر روی این ردیاب دنبال کنید.

سه نوع بند برای فیت بیت بلیز در اختیار عموم قرار می گیرد: یکی مدل معمولی آن (مجموعه ی کلاسیک)، یکی با بند چرمی و آخرین مدل هم با زنجیر فلزی. در دو نمونه ی آخر شما بند و فریم را با یکدیگر دریافت می کنید در حالیکه قطعه ی پلاستیکی با صفحه نمایش، پردازنده و سنسورهای ضربان قلب در داخل قاب گنجانده شده اند. قیمت نمونه ی معمولی آن ۳۰ دلار،  بند چرمی (با فریم) ۱۰۰ دلار و نمونه ی فلزی آن (با فریم) ۱۳۰ دلار است.

فیت بیت بلیز با قیمت ۲۰۰ دلاری بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام محسوب می شود و به نوعی می توان آن را یک ساعت هوشمند حتی تلقی کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر