;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند جهان در سال 2016

 لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان در سال 2016، کمی پس از معرفی سه گوشی های هوشمند جدید در ماه جاری، متزلزل شد.

لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان در سال 2016، کمی پس از معرفی سه گوشی هوشمند جدید در ماه جاری، متزلزل شد. آنها دارای ویژگی های شگفت انگیزی و خیره کننده ای هستند که باید در این لیست گنجانده شوند.

در اینجا قصد داریم بهترین گوشی های هوشمند از دیدگاه وب سایت Techinsider را که با توجه به مشخصات و یا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آنها، گزینه های خوبی برای خرید هستند، معرفی کنیم. اما شاید بهتر باشد برای خرید، کمی دست نگه دارید چون چند برند بزرگ گوشی هوشمند، در این ماه، محصول جدید خود را ارائه می دهند. با تکرا همراه باشید.

.

20. بلک بری پسپورت

بلک بری پسپورت
بلک بری پسپورت ممکن است عجیب و غریب، به نظر برسد اما بسیاری از طرفداران بلک بری آن را دوست دارند. این گوشی دارای یک صفحه کلید فیزیکی واقعا خوب است و کلیدهای آن طرح مربعی منحصر به فردی دارند.
قیمت: 519 دلار

.

19. بلک بری کلاسیک

بلک بری کلاسیک
اگر شما از طرفداران بلک بری در زمان در اوج شرکت بوده اید، حتما مدل بلک بری کلاسیک یکی از مدل های مورد علاقه ی شما خواهد بود. به نظر می رسد که این گوشی شبیه به مدل های قدیمی بلک بری است، اما یک صفحه ی لمسی روشن و سریع و یک صفحه کلید فیزیکی بسیار عالی دارد.
قیمت: 389 دلار
.
18. مایکروسافت لومیا 950

مایکروسافت لومیا 950
اگر شما باید یک ویندوز فون داشته باشید، یک دستگاه بسیار قابل توجه ویندوزی وجود دارد که می توانید آن را خریداری کنید. مایکروسافت لومیا 950 یکی از بهترین ویندوز فون های ساخته شده است. این گوشی برای افرادی که برای انجام کارهای خود، نیاز به برنامه های مایکروسافت دارند، مناسب به نظر می رسد. همچنین یک دوربین واقعا خوب دارد و می تواند به یک صفحه کلید، ماوس، و مانیتور اتصال یابد و این امکان را  فراهم می کند تا یک نسخه سبک از ویندوز را روی آن اجرا کنید.
قیمت: 500 دلار

.

17. بلک بری پرایو

بلک بری پرایو
بلک بری پرایو یک محصول بزرگ از بلک بری است که این شرکت با آوردن آن تحولی در سری گوشی های خود، ایجاد کرد. بلک بری پرایو به جای سیستم عامل خود بلک بری، با سیستم عامل اندروید اجرا می شود. در حالی که ممکن است مانند یک گوشی استاندارد اندرویدی به نظر برسد ولی یک صفحه کلید کشویی نیز دارد. پرایو می تواند یک دستگاه عالی برای کسانی باشد که می خواهند صفحه کلید فیزیکی داشته باشند، اما در عین حال به برنامه ها و خدمات گوگل که در دیگر دستگاه های بلک بری وجود ندارد، نیز دسترسی داشته باشند.
قیمت: 720 دلار

.

16. وان پلاس ایکس

وان پلاس ایکس
اگر شما می خواهید یک گوشی ارزان اندرویدی بخرید، وان پلاس ایکس گزینه خوبی است. این گوشی طراحی زیبا و مشخصات مناسب و معقولی دارد، اما قیمت آن فقط 250 دلار است.
قیمت: 250 دلار

.

15. موتو جی

موتو جی

اگر به دنبال برای یک گوشی مناسب و معقول اندرویدی با قیمت پایین، هستید، باید موتو جی را بررسی کنید. موتو جی جزء قدرتمند ترین گوشی های اندرویدی محسوب نمی شود، اما به اندازه ی یک گوشی رده میانی، خوب است و قیمت بسیار پایینی هم دارد.
قیمت: 180 دلار

.

14. اچ تی سی وان ای 9

اچ تی سی وان ای 9
ممکن است گوشی اچ تی سی وان ای 9، مانند یک آیفون به نظر برسد، اما از نظر مشخصات داخلی بسیار متفاوت است. این گوشی، طراحی سخت افزاری پرمیوم دارد و حداقل تغییرات را در اندروید اعمال کرده است.
قیمت: 450 دلار

.

13. اچ تی سی وان ام 9

اچ تی سی وان ام 9

اچ تی سی وان ام 9 جدیدترین گوشی اچ تی سی است. وان ام 9، طراحی زیبا و پرمیومی دارد، اما هیچ مورد ویژه ی دیگری ندارد. البته با ویژگی های دیگری مانند سیستم پرداخت تلفن همراه و سنسور اثر انگشت، همراه است.
هشدار: ما انتظار داریم که اچ تی سی، مدل وان ام 10 را در ماه مارس، معرفی کند. بنابراین ممکن است بخواهید کمی منتظر بمانید و آخرین مدل این سری را خریداری کنید.
قیمت: 420 دلار

.

12. آیفون 6 پلاس

آیفون 6 پلاس
آیفون 6 پلاس، هنوز هم یکی از بهترین گوشی های بزرگی است که می توانید خریداری کنید. با خرید مدل سال گذشته، تقریبا می توان همان تجربه ی آیفون 6S پلاس جدید را در اختیار داشت، در حالی که 100 دلار نیز صرفه جویی می شود.
قیمت: 649 دلار

.

11. آیفون 6

آیفون 6
آیفون 6 ممکن است بیش از یک سال پیش آمده باشد، اما اگر بخواهید مقداری پول ذخیره کنید و یک آیفون خوب داشته باشید، آیفون 6 هنوز هم گزینه ی خوبی است. به علاوه، از نظر ظاهری نیز شبیه آیفون 6 اس به نظر می رسد.
قیمت: 549دلار

.

10. وان پلاس 2

وان پلاس 2
اگر شما به دنبال یک گوشی با ساختار خوب و مشخصات فوق العاده هستید اما نمی خواهید خیلی هزینه کنید، وان پلاس 2 یک انتخاب عالی است. این دستگاه توسط یک استارتاپ چینی به نام وان پلاس ساخته شده است و تنها راه در اختیار داشتن آن، سفارش مستقیم از طریق شرکت است.

قیمت: 349 دلار

.
9. موتو ایکس پیور 

موتو ایکس پیور
موتو ایکس پیور ادیشن، یکی از شگفت انگیز ترین گوشی های جدیدی محسوب می شود که در سال گذشته ارائه شده است. این گوشی یک نسخه ی تقریبا خالص اندرویدی را اجرا می کند، اگر چه برخی از برنامه های و ویژگی های خاص موتورولا نیز در آن وجود دارد.

قیمت: 399 دلار
.

8. گلکسی نوت 5 

گلکسی نوت 5
گلکسی نوت 5 یک گوشی با صفحه نمایش بسیار بزرگ است. مانند نسخه های قبلی نوت، این گوشی نیز یک صفحه نمایش روشن و بزرگ و یک قلم نوت دارد. طراحی جدید فلز و شیشه ی آن نیز بسیار عالی است.

قیمت: 590 دلار

.

7. ال جی جی 5

ال جی جی 5

گوشی هوشمند ال جی جی 5 دارای یک طراحی جدید تمام فلزی زرق و برق دار است. بخش پایین این گوشی قابل جابجایی است به طوری که امکان جایگزین کردن باتری خراب با یک باتری سالم را فراهم می کند. بخش قابل جابجایی ال جی جی 5، می تواند با یک ماژول جایگزین شود که عملکرد های جدید، مانند گریپ دوربین با دایال زوم و یک دکمه شاتر برای کنترل بهتر را ارائه دهد. از طرفی جی 5، دوربین دو گانه دارد، که امکان تطبیق پذیری بی بدیل را برای عکس گرفتن فراهم می کند. ال جی جی 5 در ماه فوریه معرفی شد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن آن وجود ندارد. البته حدس می زنیم که ارزان نباشد ولی می تواند از بهترین گوشی های هوشمند جهان باشد.

.

6. گلکسی اس 7

گلکسی اس 7

سامسونگ در سال جاری گلکسی اس 7 را معرفی کرد، که دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب و یک درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی، برای ارتقا حافظه ی ذخیره سازی است. اس 7 همچنین دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن است که زمان و اطلاعات نوتیفیکیشن های عمومی را بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، نشان می دهد، که برای یک نگاه گذرا بسیار خوب است. البته، ویژگی هایی مانند سامسونگ پی و همچنین سنسور اثر انگشت سریع نیز به همراه دارد. گلکسی اس 7 در حال حاضر برای پیش فروش قابل دسترس است و اگر قبل از  11 اسفند پیش خرید می شد، یک هدست واقعیت مجازی گیر وی آر رایگان نیز در کنار آن قابل دریافت بود.

قیمت: 680 دلار

.

5. گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج،  صفحه نمایش 5.5 اینچی بزرگتر دارد و همچنین باتری آن نیز نسبت به گلکسی اس 7 بزرگتر است. درحالی که همان ویژگی های اس 7 (مقاومت در برابر آب، در گاه کارت حافظه ی میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش همیشه روشن )را به همراه دارد.

این گوشی نیز در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس است و کسانی که آن را تا پیش از 11 ام اسفند خریداری کرده اند می توانند یک هدست گیر وی آر سامسونگ، در کنار آن دریافت کنند.

قیمت: 799 دلار

.

4. نکسوس 5X

نکسوس 5 ایکس

نکسوس 5X یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل است، و همچنین یکی از بهترین گوشی های هوشمند ی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. تنها رقبای واقعی آن، نکسوس 6P و آی فون هستند. اگر شما یک آیفون نمی خواهید و ترجیح می دهید که با سیستم عامل خالص اندروید کار کنید، پس نکسوس 5X گوشی مناسبی برای شماست.

قیمت: 349 دلار

.

3. نکسوس 6P

نکسوس 6 پی

نکسوس 6P یک نسخه کمی بزرگتر از نکسوس 5X جدید است که توسط هوآوی، یک شرکت اسمارتفون چینی که شهرت بسیار خوبی دارد، ساخته شده است. این گوشی نیز جزء بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی است که می توانید خریداری کنید.

قیمت: 449 دلار

.

2. آیفون 6 اس پلاس

آیفون 6 اس پلاس

آیفون 6 اس پلاس، یکی از بهترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ است. از نظر ظاهری ممکن است که شبیه به مدل قبلی به نظر برسد، اما با برخی از ویژگی های جدید مانند لمس سه بعدی، همراه است که می تواند توابع جدیدی را برای کاربر فراهم کند.

قیمت: 749 دلار

.

1. آیفون 6 اس

آیفون 6 اس

آیفون 6 اس، علاوه بر سخت افزار زیبا، صاحبان آیفون به صورت تضمین شده، همیشه جزء اولین کسانی هستند که از توسعه دهندگان شخص ثالث برنامه دریافت می کنند و به صورت قابل اعتمادی آخرین به روز رسانی ها را در اختیار دارند. هیچ دستگاه دیگری چنین قابلیت های تضمین شده ای ندارد.

قیمت: 649 دلار

.

به زودی: اچ تی سی وان ام 10

اچ تی سی وان ام 10

پرچمدار اچ تی سی، یعنی مدل وان ام 10 در این ماه عرضه خواهد شد. شایعات ادعا می کنند که اچ تی سی وان ام 10، با سنسور اثر انگشت خواهد آمد. با کمال تعجب، ما ممکن است تکنولوژی دوربین UltraPixel  اچ تی سی را در وان ام 10 ببینیم. گزارش ها ادعا می کنند که دوربین این گوشی 12 اولتراپیکسل است که نسبت به دوربین 4 اولتراپیکسل وان ام 8، که محبوب نیست، قابل توجه به نظر می رسد.

.

به زودی: آیفون SE

آیفون SE

شایعات نشان می دهند که یک آیفون جدید 4 اینچی به نام آیفون SE که ترکیبی از بسیاری از قابلیت های گوشی های اخیر اپل را به همراه دارد، در ماه جاری عرضه می شود. مشخصات آیفون SE شامل صفحه نمایش 4 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، اپل پی، لایو فوتو و همان پردازنده ی آیفون 6 اس است. ظاهر این آیفون جدید شبیه به آیفون 5 اس است اما لبه های جلوی گرد دارد. طرفداران صفحه نمایش های کوچکتر ممکن است بخواهند منتظر بمانند تا این گوشی جدید اپل از راه برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر