;
coinex

گلکسی A9 پرو با 4 گیگابایت رم و اندروید 6 مارشمالو عرضه خواهد شد

گلکسی A9 پرو با 4 گیگابایت رم و اندروید 6 مارشمالو عرضه خواهد شد

تنها مدت کوتاهی پس از معرفی گلکسی A9، سامسونگ قصد دارد تا ورژن  پیشرفته ی این گوشی با نام گلکسی A9 پرو را عرضه کند. پیش از این شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در مورد این گوشی بودیم. اما امروز تصاویری از این گوشی بر روی فضای وب منتشر شد که نشان دهنده ی شباهت کامل آن با نسخه ی استاندراد گلکسی A9 است.

گلکسی A9 پرو مانند نسخه ی معمولی به چیپ ست اسنپدراگون 625 کوالکام و پردازنده ی 8 هسته ای مجهز است اما بر خلاف نسخه ی معولی 4 گیگابایت رم خواهد داشت. سیستم عامل پیش نصب بر روی گلکسی A9 پرو اندروید 6 مارشمالو است، این در حالی است که نسخه ی اندروید گلکسی A9 معمولی اندروید 5.1 لالی پاپ بود. طبق گزارش سازمان نظارتی TENAA این دو گوشی از لحاظ دوربین نیز با هم متفاوت هستند. دوربین اصلی و جلوی گوشی گلکسی A9 پرو به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسی هستند و این در حالی است که دوربین اصلی و جلوی گوشی گلکسی A9 به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی بود.

مشخصات دیگری مانند صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920، پشتیبانی از فناوری 4G LTE، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و امکان استفاده از کارت حافظ MICRO SD در هر دو نسخه مشترک است.

هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی و کجا عرضه خواهد شد. اما به احتمال زیاد به مانند گلکسی A9 ابتدا در چین شاهد عرضه ی این گوشی خواهیم بود. شاید این بار سامسونگ قصد داشته باشد تا این گوشی را در مناطق بیشتری مانند آمریکا نیز عرضه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر