;
coinex

پشتیبانی شرکت های بزرگ تکنولوژی از موضع اپل در برابر FBI

پشتیبانی شرکت های بزرگ تکنولوژی از موضع اپل در برابر FBI

شرکت های بزرگ تکنولوژی از جمله مایکروسافت، فیسبوک و آمازون از موضع اپل در برابر درخواست اف بی آی حمایت می کنند؛ نا گفته نماند که گوگل نیز اخیرا به جمع این شرکت ها در انتشار بیانیه ی “دوست دادگاه” یا Friend of the court پیوسته است. در این بیانیه، از موضع اپل در درگیری فعلی این شرکت با اف بی آی، درباره ی در دسترس قرار دادن اطلاعات آیفون متهم حادثه ی سن برناردینو حمایت می شود.

کمپانی اپل از انجام این کار امتناع کرد؛ چرا که به اعتقاد این کمپانی امنیت سایر کاربران آیون نیز از طریق ایجاد “در پشتی” به خطر می افتد. از دیگر شرکت هایی که به جمع حامیان اپل پیوسته اند می توان به باکس، سیسکو، دراپ باکس، اورنوت، موزیلا، نست لبز، پینترست، اسلک، اسنپ چت، واتس اپ و یاهو اشاره کرد.

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت طی بیانیه ای اعلام کرد: “ما به لحظه ای بحرانی دست یافته ایم که در آن نسل جدیدی از موبایل ها و تکنولوژی های کلود محور توانسته اند از قوانینی که از امنیت ما حفاظت کرده و حقوق اساسی و بی شمار ما را حفظ می کنند، پیشی گرفته اند. با ایستادن در کنار اپل، ما در واقع از منافع مشتریانی حمایت می کنیم که به ما برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی شان نیاز دارند.”

گوگل نیز به زودی بیانیه ی خود را منتشر خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر