;
coinex

گوشی Oppo R9 در تاریخ 17 مارس معرفی خواهد شد.

گوشی Oppo R9 در تاریخ 17 مارس معرفی خواهد شد

در طول هفته های گذشته اخبار زیادی راجع به دو گوشی جدید Oppo یعنی R9 و R9 Plus منتشر شده بود. طبق تبلیغاتی که توسط این شرکت در چین صورت گرفت، Oppo قصد دارد تا گوشی های جدید خود را در تاریخ 17 مارس معرفی کند. قرار است رویداد Oppo در مرکز همایش های ملی شهر پکن برگزار شود.

در تصویر تبلیغاتی منتشر شده توسط این شرکت عدد “9” به صورت بزرگ قابل مشاهده است. گفته می شود این عکس زمان معرفی گوشی های R9 و R9 Plus را تایید می کند.

هر دو گوشی Oppo اخیراً تائیدیه TENAA را بدست آوردند که به واسطه ی آن مشخصات R9 فاش شد. گفته می شود هر دو گوشی از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری شبیه هم هستند اما R9 Plus از صفحه نمایش بزرگتر 6 اینچی بهره می برد.

گفته می شود گوشی R9 به چیپ ست Helio X10 مدیا تک و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.95 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. این در حالی است که R9 Plus به تراشه ی اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز مجهز است. هر دو گوشی دارای 4 گیگابایت رم خواهند بود. گوشی R9 حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهد داشت اما R9 Plus دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. البته هر دو گوشی از کارت حافظه ی جانبی پشتیبانی می کنند.

این شرکت در ساخت هر دو گوشی از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. گوشی R9 از یک باتری 2850 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و این در حالی است که باتری R9 Plus ظرفیت 4120 میلی آمپر ساعتی دارد. ضخامت گوشی های R9 و R9 Plus به ترتیب 6.5  و 7.4 میلی متر است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه ی این گوشی ها موجود نیست و باید تا روز معرفی آن ها صبر کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر