;
coinex

لیست بازی های مارچ (اسفند) 2016؛ منتظر این بازی ها باشید

لیست بازی های مارچ (اسفند) 2016؛ منتظر این بازی ها باشید

لیست بازی های مارچ (اسفند) 2016 مشخص شد. هر ماه بازی های مختلفی برای انواع کنسول ها عرضه می شوند، پیشنهاد می کنیم برای پیگیری آنها با تکرا همراه شوید.

در ادامه، با لیست بازی های مارچ (اسفند) 2016 آشنا خواهید شد.

.

بازی مورتال کمبت ایکس ال Mortal Kombat XL

بازی مورتال کمبت ایکس ال Mortal Kombat XL.

بازی مورتال کمبت ایکس ال تغییراتی را در تعداد شخصیت ها و تعداد فضا برای مبارزه، در نسخه ی 2015 این بازی ایجاد کرده است؛ همچنین چند لباس جدید برای مبارز ها به نسخه ی جدید اضافه شده است. این عرضه ی دوباره، در واقع تقویت شده ی نسخه ی سال گذشته است و با قیمت 60 دلار به فروش می رسد. نسخه ی 2015 این بازی هم با همین قیمت فروخته می شد. بازی بازی مورتال کمبت ایکس ال از اول ماه مارچ عرضه شده و برای کنسول های بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 طراحی شده است.

.

بازی باران شدید Heavy Rain

بازی باران شدید Heavy Rain.

در بازی باران شدید، همه چیز آنطور که به نظر می رسد، نیستند. در این بازی، به جای اینکه خود را با هر چیزی که بازی سر راهتان قرار می دهد سازگار کنید، می توانید با تمایلات خود، بازی را دستکاری کنید. تمام حرکاتی که در بازی باران شدید انجام می دهید در نتیجه ی نهایی بازی تاثیر خواهد داشت، بنابراین با فکر و دقت عمل کنید. بنا به گفته ی استودیوی فرانسوی کوانتیک دریم، باران شدید در واقع داستان خود شماست که از دریچه ی یک بازی کامپیوتری به آن نگاه می کنید. بازی باران شدید از اول ماه مارچ عرضه شده و برای گیمر های پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

.

بازی اسکرین چیت (تقلب نمایشگر) Screencheat

بازی اسکرین چیت (تقلب نمایشگر) Screencheat.

آیا تا به حال بازی های هالو یا گلدن آی 007 را با دوستان خود و روی تلویزیون بازی کرده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که آنها چگونه جای شما را روی صفحه ی نمایشگر حدس می زنند؟ نکته ی بازی اسکرین چیت همین است. در این بازی تمام شخصیت ها نامرئی هستند، تنها راهی که برای تشخیص دشمنانتان وجود دارد این است که به بخش آنها در نمایشگر نگاه کرده و همان مسیر را به صورت عکس طی کنید. برای تماشای تریلر این بازی می توانید به این لینک رجوع کنید. این بازی هم از اول مارچ منتشر شده و برای دستگاه های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

.

بازی افسانه ی زلدا: شاهزاده ی گرگ و میش اچ دی The legend of Zelda:Twilight Princess

بازی افسانه ی زلدا: شاهزاده ی گرگ و میش اچ دی The legend of Zelda:Twilight Princess.

از زمان عرضه ی بازی افسانه ی زلدا توسط نینتندو زمان زیادی می گذرد. اگر تا به حال با این بازی آشنا نشده اید، کسی به شما ایرادی نمی گیرد، چرا که بهترین نسخه ی آن نبوده و ده سال از زمان عرضه ی آن می گذرد. نینتندو معمولا روی فرصت ها سرمایه گذاری می کند. نسخه ی شاهزاده ی گرگ و میش اچ دی را می توان آپگرید شده ی نسخه ی اصلی دانست. دخمه ها، سرداب ها و موارد دیگری هم به آن اضافه شده، اما به طور کل تغییر چندانی نداشته است. این بازی ارزش یک بار بازی کردن را دارد. نسخه ی شاهزاده ی گرگ و میش اچ دی بازی افسانه ی زلدا، از چهارم مارچ منتشر شده و در پلت فرم Wii U قابل استفاده است.

.

بازی دیویژن The Division

بازی دیویژن The Division.

آیا دوست دارید که به جای شخصیت اصلی داستان، “دستینی” و در زمانه ی مدرن و در شهر نیویورک، با اوضاع آخر الزمانی بازی کنید؟ به جای مبارزه با موجودات بیگانه، باید با راهزنان و غارتگران مبارزه کنید؛ و به جای قدرت های جادویی، باید از اشیایی مثل در ماشین استفاده کنید. اینها توصیف بازی دیویژن بود که توسط کمپانی فرانسوی یوبیسافت طراحی شده است. تا به حال نقد های مثبتی درباره ی این بازی منتشر شده، بنابراین پیشنهاد می کنیم که منتظر این بازی باشید. بازی دیویژن، 8 مارچ منتشر خواهد شد و برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

بازی هیتمن Hitman

بازی هیتمن Hitman

به نظر می رسد که مامور 47 هیچوقت از مبارزه خسته نمی شود. در آخرین نسخه ی بازی، او با دشمن خود که با نام مستعار Market Dynamics شناخته می شود، مبارزه می کند. بازی هیتمن با قیمت 15 دلار به فروش می رسد و مامور 47 تنها یک ماموریت را در طول یکسال این بازی به پایان می رساند. بازی هیتمن سریالی بوده و بهای بازی های سریالی را نیز خواهد داشت. این بازی از یازدهم مارچ و برای گیمر های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی در دسترس خواهد بود.

.

بازی پوکن تورنامنت Pokken Tournament

بازی پوکن تورنامنت Pokken Tournament.

پیکاچو در این بازی لباس لوچادور می پوشد. در بازی پوکن تورنامنت، پوکمون ها با سبک دعوای خیابانی، با هم مبارزه می کنند. این بازی از 18 مارچ و در کنسول بازی Wii U در دسترس خواهد بود.

.

جنگجویان هایرول: افسانه ها Hyrule Warriors: Legends

جنگجویان هایرول: افسانه ها Hyrule Warriors: Legends.

اولین نسخه ی زنانه ی لینک با نام لینکل، روز 25 مارچ و با نام جنگجویان هایرول: افسانه ها منتشر می شود. این بازی را با افسانه ی زلدا اشتباه نگیرید؛ در این بازی می توانید به جای مدافعان زیاد و سبک های متفاوت مبارزه ی آنها، بازی کنید. شما به سبک های متفاوت مبارزه نیاز دارید، چرا که این بازی، از زاویه ی دید شخص سوم بوده و روی دعوای شما با گروه زیادی از دشنمان متمرکز شده است. اگر از کنسول نینتندو 3DS استفاده می کنید، می توانید از 25 مارچ این بازی را تهیه کنید.

.

بازی ادریفت (سرگردان) Adrift

بازی ادریفت (سرگردان) Adrift.

در بازی ادریفت شما نقش یک فضانورد خانم را دارید که برای ادامه ی حیات خود در فضا تلاش می کند. دقیقا شبیه به فیلم گرویتی (جاذبه)، فعالیت های شما در بازی به مبارزه با موجودات بیگانه مربوط نمی شود، بلکه فضای اطراف به اندازه ی کافی مشکل آفرین بوده و شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. نکته ی جالب توجه این است که اگر از کامپیوتر پر قدرتی استفاده می کنید، می توانید با استفاده از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت این بازی را انجام دهید. کاربران کامپیوتر های شخصی و آکیولس ریفت می توانند از 28 مارچ به انجام این بازی مشغول شوند.

.

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت.

واقعیت مجازی فوق العاده ی آینده، بالاخره عرضه شد. شما می توانید یک هدست آکیولس ریفت را خریداری کرده و آن را به کامپیوتر های قوی خود وصل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی کنید. قیمت این دستگاه بسیار بالا بوده و به کامپیوتر های قوی و گران قیمت نیاز دارد، اما تجربه ی واقعیت مجازی آن وصف ناشدنی است. 28 مارچ 2016، تاریخ عرضه ی رسمی این محصول عنوان شده است.

.

بازی MLB نمایش 16 MLB The Show 16

بازی MLB نمایش 16 MLB The Show 16.

این تنها بازی موجود در بازار با محتوای ورزش بیسبال است. بازی نمایش لیگ بزرگ بیسبال، تنها بازی بیسبال است که در گذر زمان مقاومت کرده و در مقایسه با سایر بازی های بیسبالی، همچنان در لیست فروش قرار دارد. در گذشته، بازی های بیسبال زیادی وجود داشتند، اما حالا اینطور نیست. مجموعه ی بازی نمایش لیگ بزرگ بیسبال از محبوبیت زیادی برخوردار است. این بازی از 29 مارچ و برای دستگاه های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر