;
coinex

هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016

هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016

هیوندا ایونیک رقیب اصلی تویوتا پریوس، در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 رونمایی شد.

از سال گذشته تا به حال اخبار و شایعات مختلفی راجع به هیوندا ایونیک منتشر شده است؛ این ماشین هایبرید رقیب سرسخت تویوتا پریوس خواهد بود.

خوشبختانه، خبرنگاران سایت خبری TheVerge توانستند از نزدیک این ماشین را بررسی کنند. هیوندا ایونیک از لحاظ ساختار صنعتی منحصر به فرد است؛ این ماشین هایبرید از سه دستگاه انتقال قدرت در پلت فرم خود استفاده کرده است: هایبرید، هایبرید پلاگین و تمام الکتریکی. قبل از اینکه موتور بنزینی کنترل ماشین را در دست بگیرد، مود هایبرید پلاگین، از انرژی 8.9 کیلو وات در هر ساعت در باطری تعبیه شده ی موتور الکتریکی استفاده کرده و مسافت 50 کیلومتر را طی می کند.

بسته ی تمام الکتریکی ایونیک، به یک پک باطری لیتیوم یون 28 کیلو وات در ساعت مجهز شده که محدوده ی مسافتی 250 کیلومتری را به راحتی طی می کند. قیمت هیوندا ایونیک معادل 38000 یورو برآورد شده است؛ قیمت این ماشین با نسل بعدی نیسان لیف برابری کرده و کمی کمتر از قیمت شورولت بولت خواهد بود.

به نظر می رسد که قیمت نسخه های هایبرید و هایبرید پلاگین، با تویوتا پریوس برابر و یا کمی ارزانتر از آن باشد.

قبل از قضاوت درباره ی هیوندا ایونیک ، باید احساس رانندگی با آن را تجربه کرد. البته با در نظر گرفتن سایر ماشین های هیوندا، هایبرید ایونیک می تواند با تویوتا رقابت کند. هیوندا ایونیک به زودی در اروپا و کره عرضه خواهد شد.

هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016 هیوندا ایونیک در نمایشگاه ماشین ژنو 2016

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر