;
coinex

رندرهای فاش شده از گوشی Meizu Pro 6 نمایشگری با دولبه ی خمیده را نشان می دهند

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید. .

رندرهای فاش شده از گوشی Meizu Pro 6 نمایشگری با دولبه ی خمیده را نشان می دهند

میزو یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که توانست مسیر رشد خود را به سرعت طی کند و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. این شرکت سال گذشته دو گوشی هوشمند بسیار خوب با نام های MX5 و M2 Note را معرفی کرد و به واسطه ی امکانات و کیفیت خوب آنها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. یکی دیگر از محصولات بسیار خوب این شرکت گوشی Pro 5 بود که به خاطر شباهت بسیار زیادش به آیفون 6 پلاس و بهره مندی بسیاری از ویژگی های گلکسی اس 6 از محبوبیت خوبی برخوردار بود.

حالا این شرکت قصد دارد تا گوشی دیگری با نام MX6 را عرضه کند و گفته می شود که تا ماه می این عرضه صورت خواهد گرفت. این گوشی قرار است به چیپ ست 64 بیتی Helio X20 مدیاتک و پردازنده ی ده هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز مجهز شود.

از دیگر مشخصه های این گوشی می توان به رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 اشاره کرد. بر اساس عکس های فاش شد، به نظر می رسد که گوشی Meizu MX6 به همراه فناوری لمس سه بعدی (Force Touch) عرضه خواهد شد. این ویژگی امتیاز بسیار خوبی نسبت به دیگر گوشی های هوشمند چینی خواهد بود.

چندی پیش در تالار های گفتگوی Meizu تصاویری منتشر شد و از آنها تحت عنوان موبایل مفهومی یاد می شد و حالا عده ای اعتقاد دارند که آن عکس ها نشان دهنده طراحی گوشی مذکور بود.

بر اساس این تصاویر MX6 یا همان Pro 6 صفحه نمایش با دولبه ی خمیده دارد و بسیار شبیه به گلکسی اس 7 و Vivo Xplay 5 است.

تمامی اطلاعات بالا در حد شایعه هستند و این شرکت هنوز به صورت رسمی آن ها را تایید نکرده است. باید تا روز معرفی این گوشی صبر کرد و دید که این شایعات تا چه حدی درست هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر