;
coinex

تصاویر تازه از گوشی HTC 10

تصاویر تازه از گوشی HTC 10

امسال اچ تی سی بعد از شرکت هایی همچون ال جی، سامسونگ و سونی پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد. پیش از این اخباری درباره برنامه ریزی این شرکت برای پرده برداری از این گوشی منتشر شد. اما انتشار تیزری رسمی نشان می دهد که این پرده برداری قبل از پایان ماه مارس صورت خواهد گرفت.

روز پیش خبر رسید که نام پرچمدار جدید شرکت HTC M10 نخواهد بود بلکه HTC 10 است و حالا تصاویری از همین دستگاه بر روی فضای وب منتشر شد.

در مورد طراحی این گوشی باید گفت که تغییرات ظاهری آن نسبت به پرچمداران قبلی اچ تی سی بسیار زیاد است. چرا که در طراحی گوشی های M7، M8، M9 از یک زبان طراحی استفاده شده بود و بهبودهایی اندکی در هر نسل این گوشی ها اعمال می شد. شاید به همین دلیل هم باشد که اچ تی سی حرف “M” را از نام این دستگاه حذف کرد.

تصاویر تازه از گوشی HTC 10

برخلاف پرچمداران قبلی اچ تی سی در این گوشی خبری از وجود اسپیکر ها در جلوی دستگاه نخواهد بود و به جای آن شاهد حضور دکمه ی فیزیکی هوم هستیم که حسگر اثر انگشت در داخل آن تعبیه شده است. این گوشی دارای بدنه ی فلزی خواهد بود که شباهت بسیاری به گوشی HTC One A9 دارد، هر چند که نمای پشت این گوشی هنوز ما را یاد سری گوشی های One M می اندازد. به نوعی می توان طراحی این گوشی را ترکیبی از One A9 و One M9 دانست.

همانند پرچمداران سامسونگ و ال جی و سونی، قدرت پردازشی HTC 10 نیز توسط تراشه ی اسنپدارگون 820 تامین می شود. از دیگر مشخصات این گوشی باید به 4 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تصاویر تازه از گوشی HTC 10

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر