;
coinex

ورژن جدید تبلت گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ با مشخصات بهتر

ورژن جدید تبلت گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ با مشخصات بهتر

امروز سایت هندی واردات و صادرات Zubia از ورود تعدادی تبلت گلکسی Tab 3 Lite به این کشور خبر داده است. بر اساس این خبر، 14 دستگاه از این محصول با شماره مدل SM-T116IR به منظور انجام آزمایش و بررسی وارد هند شده است و بعد از تست های لازم همگی آنها پس فرستاده خواهند شد. شماره مدل نسخه های 3G و وای فای این تبلت به ترتیب SM-T111 و SM-T1110 است.

ابر اساس این گزارش، قیمت این تبلت 104 دلار خواهد بود. البته باید به این مسئله دقت کرد که قیمت نهایی این محصول نیست و فقط رقم پایه ای و حدودی آن به حساب می آید.

چندی پیش مشخصات SM-T116IR در GFXBench منتشر شده بود و نشان می داد که بیشتر ویژگی های آن مشابه نمونه اصلی است. برای مثال صفحه نمایش 7 اینچی نخستین نسخه از گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ در مدل جدید هم وجود دارد. اما از دیگر ویژگی های دستگاه جدید می توان به چیپ ست اسنپدراگون 410 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز اشاره کرد. پردازنده ی گرافیکی این تبلت نیز آدرنو 306 است.

نمونه ی جدید تبلت گلکسی Tab 3 Lite از 50 درصد رم بیشتری به نسخه های قبلی برخوردار است (1.5 گیگابایت) و حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است. نمونه ی اصلی گلکسی Tab 3 Lite تنها از یک دوربین 2 مگاپیکسلی بهره می برد. اما ورژن جدید دارای دوربین پشت 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این تبلت 5.1 لالی پاپ خواهد بود.

با این تفاسیر می توان گفت Tab 3 Lite جدید نسبت به نسخه های قبلی تا اندازه ای بهینه گشته و از امکانات بهتری برخوردار است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی از ورژن جدید گلکسی Tab 3 Lite پرده برداری خواهد کرد.

ورژن جدید تبلت گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ با مشخصات بهتر

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر