;
coinex

رفع مشکل مصرف فضای ذخیره سازی آزاد در نسخه ی بروز شده ی واتساپ iOS

نسخه ی به روز شده ی واتساپ iOS، مشکل مصرف فضای ذخیره سازی آزاد را در آیفون ها رفع کرده است.

نسخه ی به روز شده ی واتساپ iOS، مشکل مصرف فضای ذخیره سازی آزاد را در آیفون ها رفع کرده است.

برنامه پیام رسان محبوب واتساپ ios، به نسخه 2.12.15 به روز رسانی شده است. یکی از اشکالاتی که با به روز رسانی واتساپ ios برطرف شد، مشکل استفاده از تمام فضای ذخیره سازی آزاد، بر روی آی فون کاربر است. لیست تغییرات برای این به روز رسانی اشاره این رفع این اشکال دارد که با نصب نسخه جدید این برنامه، مشکل ناشی از استفاده از مقدار زیادی فضای ذخیره سازی آزاد در برخی آیفون ها، حل می شود.

در لیست تغییرات نسخه ی بروز شده ی واتساپ ios به باگی از این برنامه که منجر به کِرش می شد، نیز اشاره شده است. همچنین با نصب نسخه ی بروز شده قادر به ارسال و دریافت فایل های PDF با استفاده از واتساپ خواهید بود. نسخه 2.12.15 واتساپ ios، دارای یک طراحی بهبود یافته برای مرور عکس ها و فیلم ها است و به کاربران اجازه می دهد تا در برنامه ی پیام رسانی، بر روی پخش ویدیویی، زوم کنند.

پس از نصب نسخه ی به روز شده، قادر خواهید بود که عکس ها و فیلم های برنامه های دیگری که بر روی گوشی شما نصب شده است، مانند گوگل درایو، دراپ باکس و یا مایکروسافت وان درایو، را از طریق واتساپ به اشتراک گذارید. به سادگی برنامه ی” کتابخانه عکس / ویدئو” را باز کنید و روی گزینه ی Choose from another app تپ بزنید.

این به روز رسانی همچنین اجازه می دهد تا کاربران واتساپ iOS، انواع مختلف رنگ ها را برای پس زمینه چت خود انتخاب نمایند. اگر واتساپ را بر روی آی فون خود نصب کرده اید، باید به اپ استور سر بزنید و بروز رسانی را از آنجا، نصب کنید. به این ترتیب، قادر به استفاده از این برنامه ی پیام رسانی بدون هیچ گونه نگرانی در زمینه ی استفاده از فضای ذخیره سازی آزاد آیفون خود، خواهید بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر