;
coinex

کاهش بیش از حد فروش آیفون

کاهش بیش از حد فروش آیفون در فصل جاری، مدیران این کمپانی را نگران کرد.

کاهش بیش از حد فروش آیفون در فصل جاری، مدیران این کمپانی را نگران کرد.

اپل پیش بینی می کند که این فصل برای اولین بار در تاریخ آیفون اپل، با کاهش فروشی بیش از پیش مواجه خواهد شد. حتی تیم کوک هم به این نتیجه رسیده است. مدیر عامل این شرکت می گوید: “تصور ما بر این است که واحدهای آیفون در این فصل با کاهش همراه خواهد بود.”

فروش آیفون اپل در فصل تعطیلات از رشد این آمار خبر می داد رشدی که کاملا قابل توجه بود، چراکه ۷۴.۵ میلیون واحد آیفون اپل در این دوره از سال ۲۰۱۴ فروخته شد. به طور شگفت انگیزی، این آمار در سال ۲۰۱۵ با فروش ۷۴.۸ میلیون واحد رکورد فروش در تاریخ اپل را زد. اما با این وجود که اپل باید سه ماهه ی دیدنی و جذابی از ژانویه تا مارس داشته باشد، اما این شرکت از اولین کاهش در آمار فروش این شرکت خبر می دهد. تحلیلگری به نام Andy Hargreaves به تازگی برآورد خود را از درامد سه ماهه ی اپل بیان کرده است، او پیش بینی می کند که فروش آیفون از ژانویه تا مارس کاهش چشمگیری خواهد داشت.

 این کاهش در فروش آیفون کوتاه مدت خواهد بود. فصل بعدی با عرضه ی گوشی ۴ اینچی آیفون SE شاهد پیشرفت و هم بخشی در این حوزه خواهیم بود. در فصل بعد از آن هم با عرضه ی طراحی جدید آیفون ۷ اپل و آیفون ۷ پلاس، فروش قوی و فوق العاده ای از این شرکت را شاهد خواهیم بود.

اپل دارای تعداد زیادی از خریدارانی است که می توانند تفاوت چشمگیری در هر فصل رقم بزنند. هنگامی که آیفون ۶ رونمایی شد، ۶۰ درصد از صاحبان آیفونی که یکی از دستگاه های آیفون را داشتند، گوشی خود را به این مدل که دارای صفحه نمایشی بزرگتر است، بروز نکردند و در صورتی که همچنان این افراد به مدل با صفحه نمایش بزرگتر علاقه ای نداشته باشند، به احتمال زیاد از طرفداران مدل ۴ اینچی آیفون SE خواهند بود. در هر صورت احتمالا در فصل های آتی شاهد رشد خوبی در فروش این محصولات خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر