;
coinex

اندروید لالی پاپ محبوب ترین نسخه ی این سیستم عامل شد

اندروید لالی پاپ محبوب ترین نسخه ی این سیستم عامل شد

اندروید لالی پاپ ، پنجمین نسخه ی این سیستم عامل، محبوب ترین نسخه ی اندروید شد.

گوگل اخیرا با انتشار اطلاعاتی نشان داد که اندروید لالی پاپ بیشترین کاربر را در سطح جهان دارد. طبق آمارگیری که اوایل ماه مارچ انجام شد، 36.1 درصد از اندروید لالی پاپ و 34.3 درصد از نسخه ی قبلی اندروید، یعنی کیت کت استفاده می کنند. این نشان می دهد که اکثریت کاربران گوشی های اندرویدی از جدید ترین نسخه های این سیستم عامل بهره مند می شوند.

به گزارش سایت خبری ونچربیت، اندروید لالی پاپ بعد از 16 ماه که از انتشار آن می گذرد، توانست محبوب ترین نسخه ی اندروید باشد؛ این در حالیست که 5 ماه از انتشار نسخه ی اندروید 6 مارشمالو گذشته است. این احتمال وجود دارد که کاربران اندرویدی زمان زیادی را در انتظار دریافت نسخه ی لالی پاپ بوده اند و یا اینکه هیچ عجله ای برای دریافت آخرین نسخه ی این سیستم عامل، یعنی نسخه ی مارشمالو ندارند.

ناگفته نماند که رشد اندروید مارشمالو در عرض یک ماه به اندازه ی 2.3 درصد افزایش داشته است. این مقدار چندان خوشایند نیست، چرا که تقریبا با میزان دریافت نسخه ی آیس کریم سندویچ 2011 برابری می کند؛ اما به هر حال استقبال اولیه از نسخه ی مارشمالو را نشان می دهد. شایان ذکر است که با عرضه ی گوشی های ال جی جی 5 و سامسونگ گلکسی اس 7 در بهار آینده، این آمار تغییر کرده و بسیاری از افراد از آخرین نسخه ی سیستم عامل گوگل بهره مند خواهند بود.

اندروید لالی پاپ محبوب ترین نسخه ی این سیستم عامل شد

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر