;
coinex

نظر بیل گیتس راجع به تحول زندگی انسان در ۲۰ سال آینده

نظر بیل گیتس راجع به تحول زندگی انسان در ۲۰ سال آینده از سوی ردیت مورد توجه و پرسش قرار گرفت.

نظر بیل گیتس راجع به تحول زندگی انسان در ۲۰ سال آینده از سوی ردیت مورد توجه و پرسش قرار گرفت.

روز سه شنبه بیل گیتس برای چهارمین بار در Ask Me Anything ردیت شرکت کرد.

یکی از کسانی که در این برنامه حضور داشت از بیل گیتش پرسید که به نظر شما چه چیزی اجتماع بشری را تا ۲۰ سال آینده متحول می کند و انسان چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

گیتس در پاسخ گفت تا ۲۰ سال آینده سه روند بزرگ در جامعه ی بشریت به نتایج خوبی خواهد رسید.

به گفته ی گیتس با توجه به معجزه ی انرژی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است: “اولین مورد، نوآوری انرژی برای کاهش هزینه و خلاص شدن از گازهای گلخانه ای است. البته این موضوع تضمین شده نیست و در این راستا باید قدرت ریسک پذیری عمومی و خصوصی زیادی را در خود و جامعه پرورش دهیم.”

دومین مورد “پیشرفت” در مقابله با بیماری های عفونی مانند فلج اطفال، مالاریا، ایدز و سل است.

گیتس اینگونه می نویسد که “اینها بیماری هایی هستند که ما باید بتوانیم آنها ر ابه طور کامل از بین ببریم و یا آمار آنها را حدودا به صفر برسانیم. با توجه به شگفت انگیزی دانش امروزی می توانیم به تحقق این امر کاملا خوش بین باشیم.”

فلج اطفال، سرخک، اوریون و … تقریبا برای همیشه از زندگی بشر حذف شده اند و این مسائل هم تا آن زمان باید به طور کامل از بین بروند. نظر گیتس درباره ی سرطان هم به همین صورت است. او بر این باور است که تا ۳۰ سال دیگر هیچ گونه اثری از بیماری سرطان نباید وجود داشته باشد.

گیتس می گوید: “سومین مورد هم ابزارهایی هستند که برای کمک به بهتر کردن نظام آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار بگیرند، ابزراهایی برای کمک به به معلمان، تا یاد بگیرند که چگونه می توانند بهتر تدریس کنند و کمک به دانش آموزان برای اینکه بتوانند بهتر یاد بگیرند و درک کنند و همچنین آموزش ببینند که اعتماد به نفس خود را تقویت کنند.”

بنیاد گیتس در این راستا از یادگیری شخصی پشتیبانی می کند و گیتس از معلمان علاقمند به کار، دلسوز، متعهد و فعال هم پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر