;
coinex

پرچمداران سامسونگ از امروز در فروشگاه ها به فروش می رسند

پرچمداران سامسونگ از امروز در فروشگاه ها به فروش می رسند

پرچمدارن سامسونگ یعنی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، از امروز در فروشگاه های جهان در دسترس خواهند بود.

از امروز، پرچمداران سامسونگ سال 2016 در فروشگاه های بزرگ آمریکا مثل بست بای و آمازون، همچنین در فروشگاه های بزرگ سایر نقاط جهان، در دسترس علاقه مندان قرار می گیرند.

در این بین، AT&T معامله ی جالبی با خریداران خود انجام داده است؛ با خرید یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 تحت شرایط برنامه ی Next  و پرداخت ماهیانه مبلغ 70 دلار به عنوان پاداش، یک گوشی دیگر را به صورت رایگان در اختیار خواهید داشت. T-Mobile  نیز از این فرصت استثنایی استفاده کرده و معامله ی مشابهی را با خریداران هر کدام از پرچمدارن سامسونگ (گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج) انجام داده است؛ علاقه مندان تنها امروز را فرصت دارند که این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنند و از دو گوشی پرچمدار سامسونگ بهره مند شوند.

اکثر فروشندگان و فروشگاه ها یک هدست گییر واقعیت مجازی سامسونگ و کوپن 50 دلاری برای اپلیکیشن را همراه با خرید اصلی در اختیار مشتری خود قرار می دهند. با خرید هر یک از پرچمداران سامسونگ از بست بای، یک میکرو اس دی کارت 64 گیگابایتی نیز به خریداران اهدا می شود.

آیا شما هم پرچمداران سامسونگ را خریداری می کنید؟ کدام یک از مدل های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را ترجیح می دهید؟

پرچمدارن سامسونگ یعنی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، از امروز در فروشگاه های جهان در دسترس خواهند بود. پرچمدارن سامسونگ یعنی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، از امروز در فروشگاه های جهان در دسترس خواهند بود. پرچمدارن سامسونگ یعنی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، از امروز در فروشگاه های جهان در دسترس خواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر