;
coinex

کاهش قیمت مدل های قدیمی تر آی فون با عرضه ی آی فون SE اپل

تحلیلگران معتقدند که انتشار آی فون SE اپل، منجر به کاهش قیمت مدل های قدیمی تر آی فون خواهد شد.

تحلیلگران معتقدند که انتشار آی فون SE اپل، منجر به کاهش قیمت مدل های قدیمی تر آی فون خواهد شد.

زمانی که اپل، آی فون 4 اینچی، آی فون SE خود را عرضه کند، به نظر می رسد که فناوری آن فرصتی ایجاب کند که در کاهش قیمت مدل های قدیمی تر آی فون ، تاثیر گزار باشد. تحلیلگران انتظار دارند که آیفون SE، به قیمت 450 دلار عرضه شود. با توجه به گفته ی موسسه ی مونستر، عرضه ی این آیفون برای اپل این امکان را بوجود می آورد که آیفون 5s را بین بین 250 دلار تا و 350 دلار قیمت گذاری کند.

این احتمال وجود دارد که اپل، با توقف فروش آی فون 4S و آی فون 5C در هند، صحنه را برای فروش آیفون SE مهیا کند. آی فون 4S با قیمتی معادل 175 دلار آمریکا، به محبوب ترین مدل در هند  تبدیل شده بود. با توقف فروش آن، آیفون 5 پس از 50٪ کاهش قیمت در ماه دسامبر، با قیمت 372 دلار، پایین ترین قیمت آیفون را در این کشور خواهد داشت.

انتظار می رود که آی فون SE در یک رویداد رسانه ای، اول فروردین، پرده برداری شود. بنا براین در سال 95، می توانید شاهد  کاهش قیمت مدل های قدیمی تر آی فون باشید. به احتمال زیاد، این آیفون توسط چیپ ست A9 که در داخل آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، نیز بکار رفته، طراحی شده است. شایعات می گویند که آیفون SE، از قابلیت لایو فوتو برخوردار است در حالی که از  لمس سه بعدی پشتیبانی نمی کند. این گوشی همراه با قابلیت اپل پی  می آید و این به این معنی است که از NFC پشتیبانی می کند. تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو معتقد است که آیفون SE مجهز به دوربین اصلی، 12 مگاپیکسلی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر