;
coinex

مشخصات کامل گوشی های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس

مشخصات کامل گوشی های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس در یک تبلیغ تلوزیونی و عکس هایی در پست توییتر، مشخص شد.

مشخصات کامل گوشی های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس در یک تبلیغ تلوزیونی و عکس هایی در پست توییتر، مشخص شد. به تازگی اطلاعات جالبی از این دو گوشی منتشر شده است. عکس این دستگاه ها، از خرده فروش آنلاین JD.com  و همچنین یک آگهی تلویزیونی برای اوپو R9 و اوپو R9 پلاس ، به بیرون درز کرد.

از طرفی مشخصات گوش های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس ، همراه با چند تصویر اضافی از آن ها، نیز در یک توییت دیده شد. بر اساس اطلاعات درز شده، اوپو R9 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی، با وضوح  1080 در 1920 پیکسل(فول اچ دی) و تراکم 401 پیکسل در اینچ خواهد بود. این گوشی با پردازنده ی هشت هسته ای طراحی شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای دخیره سازی از مشخصات حافظه ای آنها است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی ، همچنین یک باتری 2850 میلی آمپرساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. از طرفی قابلیت شارژ سریع  VOOC از ویژگی های است که همراه با اوپو R9 معرفی می شود و انتظار داریم، قیمتی معادل 385  دلار داشته باشد.

گوشی اوپو R9 پلاس، به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل(فول اچ دی) مجهز است. چیپ ست اسنپ دراگون 652 با پردازنده هشت هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو510، از ویژگی های پردازشی آن است. از نقطه نظر حافظه دارای 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای دخیره سازی داخلی است. دوربین عقب و جلوی این گوشی، هر دو 16 مگاپیکسلی است و یک باتری 4120 میلی آمپرساعتی دارد که نه تنها گوشی را یک مدت طولانی، روشن نگه می دارد، بلکه از قابلیت شارژ سریع VOOC، برخوردار است. این مدل 460 دلار قیمت گذاری خواهد شد.

با توجه به اینکه گوشی اوپو R5 و اوپو R7 در ایالات متحده ارائه شد، فرصت خوبی است که این قضیه برای گوشی اوپو R9 و اوپو R9 پلاس نیز رخ دهد. به علاوه انتظار می رود که این مدل، در 17 مارس ، روز سنت پاتریک، در سراسر جهان پرده برداری شود.

مشخصات گوشی اوپو R9 از طرفی مشخصات گوش های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس ، همراه با چند تصویر اضافی از آن ها، نیز در یک توییت دیده شد. مشخصات گوش های اوپو R9 و اوپو R9 پلاس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر