;
coinex

گلکسی اس۷ مینی: واکنش سامسونگ در برابر آیفون SE

گلکسی اس۷ مینی واکنش سامسونگ در برابر آیفون SE خواهد بود.

گلکسی اس۷ مینی واکنش سامسونگ در برابر آیفون SE خواهد بود.

بنا به شایعات جدیدی که از تایوان به گوش می رسد، سامسونگ در حال برنامه  ریزی بر روی گوشی گلکسی اس۷ مینی با سایز کوچک در پاسخ به مدل ۴ اینچی آیفون SE است. سامسونگ در پاسخ به هریک از محصولات آیفون محصولی ارائه کرده و اینبار با توجه به شایعاتی که به بیرون درز کرده قصد دارد از یک نسخه ی مینی از پرچمدار خود رونمایی کند.

بنا به شایعات، اندازه ی صفحه نمایش گلکسی اس۷ مینی، ۴.۶ اینچی است که تاحدودی از صفحه نمایش آیفون SE بزرگتر است.  این مدل آیفون SE قرار است در ۲۱ ماه مارس در رویداد اپل رونمایی شود. اپل تمام تلاش خود را کرده تا برخی از قابلیت های موجود در مدل های رده بالای خود را در این دستگاه هم حفظ کند که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تراشه یA9، قابلیت اپل پی و NFC، لایو فوتوز (هرچند در این مدل بدون تری دی تاچ عمل می کند)، تاچ آی دی (Touch ID) و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

به نظر می رسد که سامسونگ هم رویه ی مشابهی در پیش خواهد گرفت و از قابلیت های موجود در پرچمداران خود در این مدل بهره خواهد برد. بنا به شایعات این گوشی دارای صفحه نمایشی ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی خواهد بود. از یک تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ و یا اگزینوس ۸۸۹۰ در این گوشی استفاده می شود. این در حالی است که سامسونگ معمولا در مدل های مینی خود از پردازنده هایی بهره می برد که نسبت به مدل پرچمدار و فول سایز سطح پایین تری دارند. این در حالی است که تراشه های اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ همان تراشه های موجود در سامسونگ گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج هستند.

با توجه به شایعات، گلکسی اس۷ مینی شامل رم ۳ گیگابایتی و دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3X است. ضخامت این گوشی ۹.۹ میلی متر خواهد بود. هنوز هیچ صحبتی راجع به زمان رونمایی این دستگاه نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر