;
coinex

ابزار جدید کلود ، بیگ دیتا را به هوش کسب و کار لینک می کند

بیگ دیتا می تواند منبع مفیدی از درک و بینش را برای تجزیه و تحلیل کسب و کار فراهم کند.

بیگ دیتا منبع مفیدی از درک و بینش را برای تجزیه و تحلیل کسب و کار فراهم کند. اما دسترسی به این دیتا مستلزم تلاش قابل توجه آی تی و استفاده از راه حل های گران قیمت و اغلب سخت است.

Altiscale بیگ دیتا (محیطی سلف سرویس برای تجزیه و تحلیل بیگ دیتا) به عنوان سرویسی خاص، راه حل تجزیه و تحلیل سلف سرویس Insight Cloud را برای ارائه ی پلی بین بیگ دیتا و کاربران کسب و کار راه اندازی می کند.

هدف این سرویس ساده سازی ارتباط بین بیگ دیتا و کاربر و همچنین دور زدن هزینه ی بالا و راه حل های اختصاصی است. Altiscale Insight Cloud منفعت جزئیاتی که در Hadoop نگه داشته می شود را برای تحلیلگران کسب و کار سریعتر و آسانتر می کند.

با استفاده از معماری همگرا این راه حل نیاز به یک فروشگاه دیتای جداگانه را حذف می کند و این مساله موجب کاهش هزینه و مدیریت سازمان می شود و در عین حال مقیاس پذیری از ده ها ترابایت تا پتابایت را ساده تر می کند. همچنین این معماری همگرا جنبش دیتا و تکرار در سراسر محیط را به حداقل می رساند.

مدیر عامل و بنیانگذار Altiscale می گوید: “اولین چیزی که مشتریان شرکت ما می خواستند، راه حلی قدرتمند و مقرون به صرفه برای حل چالش بیگ دیتاست که ما آن را با Altiscale Data Cloud فراهم کردیم. امروز ما Altiscale Insight Cloud را معرفی می کنیم که چالش آوردن بیگ دیتا برای طیف وسیعتری از کاربران را حل می کند به طوری که شرکت ها می توانند به سرعت عرضه های جدید، جامعه هدف بهتر و پاسخ به تغییر بازار یا شرایط عملیاتی را توسعه دهند. این روشی سریعتر و ساده تر برای تبدیل شدن از زیرساخت های بیگ دیتا به بینشی که ارزش کسب و کار واقعی را تحریک می کند، است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت Altiscale مراجعه نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلامسوالی داشتمبرای موضوع پایانامه در ارتباط با بیگ دیتا و کلود راهنمایی میخواسمممنون

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، هر سوالی هست در همین قسمت مطرح نمایید، در صورت تمایل از قسمت تماس با ما نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید.

    پاسخ