;
coinex

سامسونگ در حال حاضر سومین برند با ارزش جهان است

 سامسونگ در حال حاضر به عنوان سومین برند با ارزش جهان است.

سامسونگ در حال حاضر به عنوان سومین برند با ارزش جهان است.

سامسونگ یک نام تجاری مشهور در جهان محسوب می شود، یکی از شرکت هایی است که حتی در ایالات متحده بسیار شناخته شده است. اما جایگاه برند جایگاه ارزشی مالی دارد و طوری دیگری به آن نگاه می شود.  انتظار می رود که برند با ارزش منجر به ایجاد پول شود. این غول کره ای در کنار بهترین برند های سراسر جهان قرار گرفته است و در حال حاضر سومین برند با ارزش جهان محسوب می شود.

نتایج حاصل از Brand Finance نشان می دهد که سامسونگ سومین برند با ارزش جهان است که در کنار اپل، اولین برند و همچنین مالک اندروید و غول موتور جستجو، گوگل دومین برند قرار گرفته است. سامسونگ در صدر برندهایی مانند آمازون (چهارمین برند با ارزش جهان)، مایکروسافت (پنجمین برند با ارزش جهان)، ورایزون (ششمین برند با ارزش جهان)، AT & T هفتمین برند با ارزش جهان،والمارت(هشتمین برند با ارزش جهان)، اپراتور چینی چاینا موبایل (نهمین برند با ارزش جهان)، و ولز فارگو (دهمین برند با ارزش جهان) جای دارد. سال گذشته، سامسونگ با ارزش برند خود، 1.5 میلیارد دلار در آمد اضافی کسب کرده است که ارزش کلی برند آن را به 83.2 میلیارد دلار رساند.

بخش موبایل سامسونگ یکی از دلایل بزرگ این شاهکار است که سال 2015 فروش بالایی در بخش گوشی های هوشمند خود در هند داشته است. اما این شرکت در سال 2013، سهم فروش کمی از فروش گوشی های هوشمند در چین داشت، زیرا تولید کننده های چینی پرفروش دیگری که گوشی هایی با کیفیت پایین تر و به نسبت با قیمت پایین تر، تولید می کنند در این کشور به وجود آمده اند. در سال جاری ممکن است که عرضه ی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، موجب افزایش فروش سامسونگ در مسیر درست شود. . شاید این پرچمداران باعث شوند که مصرف کنندگان نوآوری های تکنولوژی سامسونگ را ببینید و این غول کره ای به عظمت سابق خود در کشور چین نیز باز گردد. رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ در مورد بازگشت به شکوه سابق نگرش مثبتی دارد.

گفتنی است که سامسونگ توسط Interbrand به عنوان هفتم نام تجاری برتر جهانی در سال 2015 شناخته شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر