;
coinex

قابلیت تنظیم اهمیت اعلان ها در اندروید N

تنظیم اهمیت اعلان ها در اندروید N برای تنظیم هشدار و نمایش آنها با توجه به سطح اهمیت در دسترس است.

تنظیم اهمیت اعلان ها در اندروید N برای تنظیم هشدار و نمایش آنها با توجه به سطح اهمیت در دسترس است.

اندروید N در حال حاضر به صورت پیش نمایش برای اولین بار در نسخه ی توسعه دهنده ی آن منتشر شده است. تمام تغییرات و ویژگی های جدیدی که در نسخه بعدی اندروید که در تابستان منتشر خواهد شد در این نسخه ی پیش نمایش دیده می شود. اندروید N قابلیتی دارد که می توان در آن نوتیفیکیش ها را اولویت بندی کرد و آنها را بر اساس درجه ی اهمیت نمایش داد.

در حال حاضر پوشش اندروید N شامل دسترسی ساده تر به اطلاعیه و همچنین بسته بندی اطلاع رسانی ها برای تنظیم اهمیت اعلان ها است. اگر اعلان ها را سفارشی نکنید، مانند نسخه های قبلی معیار اولویت نمایش آن ها، زمان، خواهد بود. برای دسترسی به ویژگی سفارشی کردن و تنظیم اهمیت اعلان ها در اندروید N، آیکون چرخ دنده را در قسمت تنظیمات نگه دارید، تا وارد System UI شوید و سپس در تنظیمات System UI، یک زبانه با برچسب “Other” خواهید دید. با یک بار لمس کردن این گزینه، لیست تنظیمات با گزینه ای تحت عنوان ” Show full importance settings” می بینید که به محض روشن کردن آن، به هر برنامه ای که بروید در تنظیمات و نوتیفیکیشن ها، تنظیمات اهمیت اعلان های جدید را مشاهده خواهید کرد.

بخش عمده ای از تنظیمات اهمیت اطلاعیه ها،  این است که شما می توانید سطح اهمیت را در پنج ردیف تنظیم کنید. ردیف اول، در سطح پایین است، در اصل سطح Blocked  نامیده می شود که با تنظیم آن مطمئن می شوید که از این برنامه هیچ اطلاعیه نشان داده نمی شود. ردیف دوم تحت عنوان پایین یا Low است که نوتیفیکیشن ها را در حالت بی صدا در پایین لیست اطلاع رسانی نشان می دهد. ردیف سوم سطح نرمال یا Normal است که وقتی اعلانی در این حالت قرار گیرد، به صورت بی صدا و به ترتیب زمان اعلان در لیست قرار خواهد گرفت، ردیف چهارم تحت عنوان بالا یا High است که بافعال کردن آن برای نوتیفیکیشن های یک برنامه می توان مطمئن شد که اعلان ها با آلارم در صدر لیست قرار می گیرند، لایه پنجم با عنوان فوری یا Urgent نامیده شده است و تضمین خواهد کرد اطلاعیه ی برنامه ی انتخاب شده، در زمان اوج مشاهده ی اعلان ها، به صورت هشدار با آلارم برای شما نمایش داده می شود. شما می توانید نمونه هایی از تنظیم اهمیت اعلان ها را در تصویر زیر ببینید.

نمونه هایی از تنظیم اهمیت اعلان ها

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر