;
coinex

ربات وب گرد گوگل از آیفون به اندروید تغییر کرد

ربات وب گرد گوگل از آیفون به اندروید تغییر کرد

ربات وب گرد گوگل دیگر به صورت پیش فرض کاربران آیفون را رسد نخواهد کرد و از این پس روی اندروید جستجو می کند.

گوگل در حال ایجاد یک تغییر بزرگ برای ربات وب گرد موبایل Googlebot است. Googlebot یک ربات وب گرد است که به منظور به روز رسانی پایگاه داده عظیم گوگل و اطمینان از اینکه شما تازه ترین لینک ها را در زمان جستجو دریافت می کنید، همه چیز را در اینترنت جستجو می کند. برای اولین بار، به طور پیش فرض آی دی ربات وب گرد گوگل ، آیفون نیست و به اندروید تغییر یافته است.

کاربران ربات وبگرد گوشی هوشمند گوگل کاربران آیفون بوده اند و همچنین بیشتر آیفون هایی که سیستم عامل iOS 8.3 را در حال اجرا  داشتند مورد جستجو قرار می گرفتند. با این حال، در تاریخ 18 ام آوریل، گوگل تصمیم به ایجاد یک تغییر بزرگ گرفت، گوشی هوشمند پیش فرض ربات وب گرد گوگل ، نکسوس 5 ایکس با اجرای اندروید 6.0.1 خواهد بود.

توضیح رسمی برای این تغییر این است که رندرهای گوگل بهتر می توانند صفحات را با استفاده از فن آوری های جدیدتر وب، درک کنند. مثلا تکنولوژی های وب مانند HTML5، که گوگل مدت طولانی است که آن را منتشر کرده است برای رندر کردن توسط گوگل مناسب تر هستند. گوگل همچنین ادعا می کند که رندر گوگل تکامل یافته است و بیشتر از مرورگر سافاری، شبیه به مرورگر کروم شده است. البته احساس می شود که دلیل این ادعای گوگل، با توجه به این است که آخرین آمار از مرکز Netmarketshare ، نشان می دهد که تقریبا 43 درصد از وب گردی ها مربوط به کروم و تنها 33 درصد از آنها مربوط به سافاری است.

گوگل ادعا می کند که 99 درصد از سایت ها، اثری از تغییر از آیفون به اندروید نخواهند دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر