;
coinex

مشخصات گوشی هوآوی P9 فاش شد

مشخصات گوشی هوآوی P9 در سه مدل مختلف، فاش شده است.

مشخصات گوشی هوآوی P9 در سه مدل مختلف، فاش شده است.

در حال حاضر، مشخصات گوشی هوآوی P9 در سه مدل از یک نمایندگی فروش گوشی چینی به نام Oppomart فاش شده است. این مشخصات که هنوز تایید نشده اند، نشان می دهند که هوآوی در حال آماده شدن برای راه اندازی سه گوشی جدید تحت نام تجاری P9 است. در واقع یک پرچمدار 5.2 اینچی به نام هوآوی P9، یک مدل بزرگتر 6.2 اینچی به نام هوآوی P9 MAX و یک مدل کوچکتر و مقرون به صرفه تر 5 اینچی به نام هوآوی P9 Lite، عرضه خواهد شد. این وب سایت با استفاده از تصاویری از این گوشی ها، نشان داد که همه ی این ها با یک بدنه فلزی براق و یک اسکنر اثر انگشت در پشت همراه خواهند بود.

یکی از چشمگیر ترین مشخصات ذکر شده، نه در مورد پردازنده و نه دوربین های دیجیتال بلکه در مورد ضخامت بسیار کم هوآوی P9 و هوآوی P9 MAX است. اگر این اطلاعات درست باشد این دو مدل با ضخامت 6.4 میلی متری همراه خواهند بود، که با این اوصاف، باریک ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شوند. از طرفی گفته شده است که این مدل ها با باتری بزرگ 3000 میلی آمپر ساعتی همراه هستند. در ادامه برخی مشخصات هوآوی P9 را به صورت مختصر، بررسی می کنیم:

مشخصات هوآوی P9

هوآوی P9 با صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده ی های سیلیکون کیرین 950، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی دوگانه با OIS و لیزر فوکوس، 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 499 دلار است.

مشخصات هوآوی P9 Max

هوآوی P9 Max با صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل، پردازنده ی های سیلیکون کیرین 960، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دوگانه، دوربین جلوی  8 مگاپیکسلی، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 699 دلار است.

مشخصات هوآوی P9 Lite

هوآوی P9 Lite با صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده ی اسنپدراگون 650، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دوگانه با OIS و لیزر فوکوس، 2 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 16 گیگاباتی همراه خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 299 دلار است.

روی هم رفته، این سه گوشی جدید شکل کاملا رقابتی، را با توجه قیمت های مختلف، هدف قرار داده اند. اگر گوشی 6.2 اینچی هوآوی P9 Max برای برخی از افراد بزرگ باشد و یا قیمت آن بالا باشد، به سراغ  هوآوی P9 می روند و در صورتی که این مدل گوشی را با قیمتی مقرون به صرفه بخواهند هوآوی P9 Lite  را خریداری می کنند.

انتظار می رود که شرکت هوآوی گوشی های سری هوآوی P9 جدید خود را در آینده بسیار نزدیک، رونمایی کند.

در شرایط رقابتی بازار گوشی های هوشمتند، هوآوی، یکی از برند های گوشی است که سریع ترین رشد را در جهان داشته است. در سال 2015، هوآوی در طول رشد خود فراز و نشیب هایی داشت تا اینکه به سومین سازنده ی برتر گوشی جهان، درست پس از سامسونگ و اپل تبدیل شد.

مشخصات هوآوی P9 لایت مشخصات هوآوی P9 مکس مشخصات هوآوی P9

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر