;
coinex

بازی های مخصوص آکیولس ریفت معرفی شدند

بازی های مخصوص آکیولس ریفت معرفی شدند

بازی های مخصوص آکیولس ریفت ، همزمان با عرضه ی این هدست، در 28 مارچ منتشر خواهند شد.

زمانیکه گیمر های علاقه مند بتوانند این هدست واقعیت مجازی را که روز 28 مارچ عرضه می شود، در اختیار داشته باشند، از بازی های مخصوص آکیولس ریفت نیز بهره مند خواهند شد. 30 بازی هیجان انگیز برای هدست آکیولس ریفت طراحی شده و پیش بینی می شود که تا پایان 2016، تعداد بازی های آکیولس ریفت بیشتر شود.

گیمر ها می توانند از فضای ارتباطی اصلی در هوم آکیولس ریفت دیدن کنند: “ما فضای هوم را از اولین مرحله در VR طراحی کرده بودیم، و اهمیت آن از زمانیکه روی گییر VR تعبیه شد، مشخص بود. فضای هوم روش مناسبی را برای جستجو در کتابخانه، آرشیو بازی ها، کشف محتوای جدید و گفتگو با افراد جدید در فضای واقعیت مجازی، برای کاربر فراهم می کند.”

گیمر ها می توانند از فضای ارتباطی اصلی در هوم آکیولس ریفت دیدن کنند: "ما فضای هوم را از اولین مرحله در VR طراحی کرده بودیم، و اهمیت آن از زمانیکه روی گییر VR تعبیه شد، مشخص بود. فضای هوم روش مناسبی را برای جستجو در کتابخانه، آرشیو بازی ها، کشف محتوای جدید و گفتگو با افراد جدید در فضای واقعیت مجازی،  برای کاربر فراهم می کند."

آکیولس ریفت با قیمت 599 دلار به فروش می رسد، اما سفارشاتی که امروز انجام شود، تا جولای آینده ارسال نخواهند شد. با پیش خرید آکیولس ریفت می توان از 2 بازی به صورت رایگان بهره مند شد. در ادامه لیست 30 بازی مخصوص آکیولس ریفت را که با قیمت های مختلف منتشر می شوند، مشاهده می کنید.

بازی Adrlft، پرواز به کوما، زمان ماجرا جویی Adventure Time، Herobound SC، Airmech: فرمان، به حرف زدن ادامه بده تا هیچ کس منفجر نشه Keep Talking and Nobody Explodes، Albino Lullaby، داستان های لاکی، Audio Arena، مامور اومگا ، بلیز راش، پین بال FX2، Chronos، پروژه ی CARS، داکنت، رادیال جی، راز مرده، اتاق ها، نسخه ی واقعیت مجازی Defense Grid 2 Enhanced، Shufflepuck Cantina Deluxe VR، Dreadhalls، Smashing the Battle، نسخه ی دلوکس بازی Elite Dangerous، غیب شدن ایتان کارتر، اسپر 2، انتقام وکترون، EVE Gunjack، بازی آنلاین تنیس نسخه ی واقعیت مجازی، Eve Valkyrie Founder’s Pack، Windlands

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر