;
coinex

عرضه تبلت گلکسی تب پرو اس در ایالات متحده

تبلت گلکسی تب پرو اس از فردا در ایالات متحده عرضه می شود.

تبلت گلکسی تب پرو اس از فردا در ایالات متحده عرضه می شود.

با وجود دستگاه های زیادی که در طول دو هفته ی پیش اعلام شده اند ممکن است گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S) را از یاد برده باشید. این دستگاه که در اوایل ماه ژانویه و در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) رونمایی شد، محصولی بود که در حقیقت به عنوان واکنش این شرکت نسبت به راه اندازی محصول سرفیس پرو ۴ مایکروسافت عرضه گردید. این محصول در نهایت در روز جمعه به دست مشتریان ایالات متحده خواهد رسید و قیمت آن ۹۰۰ دلار است.

با وجود اینکه بسیاری از تبلت های قدرتمند سامسونگ که اخیرا عرضه شده اند، اندروید گوگل را اجرا می کنند، اینبار سامسونگ این محصول خود را متفاوت عرضه می کند. این تبلت ویندوز ۱۰ را اجرا می کند و بدین ترتیب مشخصات کلی این تبلت تا حدود زیادی به سرفیس پرو مایکروسافت شباهت دارد. این دستگاه هم با صفحه کلیدی که قابل جدا شدن هم هست، عرضه می شود و هر زمانی که مایل بودید می توانید از این تبلت مانند یک نوت بوک استفاده کنید. این دستگاه هم مانند تبلت مایکروسافت از یک قلم استایلوس بهره می برد اما این محصول احتمالا تا اواخر امسال عرضه نمی شود.

تبلت گلکسی تب پرو اس دارای صفحه نمایشی ۱۲ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی سوپر آمولد است. از مشخصات این دستگاه می توان به تراشه ی نسل ششم اینتل و ۱۴ نانومتری اینتل کور ام (Intel Core M) با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی به همراه رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد. قیمت ۹۰۰ دلاری که ذکر شد برای نمونه ی این دستگاه با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی است و گزینه ی ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمتی بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

این دستگاه دارای باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است و هر دو دوربین در قسمت جلو و عقب، ۵ مگاپیکسلی هستند. این تبلت که تقریبا در سراسر اروپا عرضه شده قرار است فردا به ایالات متحده هم برسد. کسانی که تمایل به خرید این دستگاه دارند می توانند از سامسونگ و یا مایکروسافت و همچنین بست بای این دستگاه را تهیه کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر