;
coinex

اپلیکیشن اسپرینگ ، از شما یک مدل می سازد

اپلیکیشن اسپرینگ ، از شما یک مدل می سازد

اپلیکیشن اسپرینگ ، جالب ترین اپلیکیشن ویرایش عکس است که با آن می توانید ایرادهای اندامی خود را برطرف کنید.

اپلیکیشن اسپرینگ رایگان بوده و کاربران اندرویدی و iOS می توانند از آن استفاده کنند. بیش از 4 میلیون نفر از 217 کشور دنیا کاربر این اپلیکیشن هستند. بنا به اعتقاد نویسنده ی این مطلب، دیگر نمی توان به عکس های هیچ کس اعتماد کرد.

.

استفاده از اپلیکیشن اسپرینگ بسیار ساده و روان است. در گام اول باید عکس مورد نظر خود را آپلو کنید، سپس سه گزینه پیش روی شما قرار می گیرد: بلند کردن قد، لاغر کردن و تغییر اندازه ی صورت.

استفاده از اپلیکیشن اسپرینگ بسیار ساده و روان است. در گام اول باید عکس مورد نظر خود را آپلو کنید، سپس سه گزینه پیش روی شما قرار می گیرد: بلند کردن قد، لاغر کردن و تغییر اندازه ی صورت..

در این متن، کار با تغییر اندازه ی صورت آغاز شده است. اپلیکیشن اسپرینگ این امکان را به شما می دهد که با حرکت دادن دایره ای که در تصویر مشاهده می کنید، از فرم صورت خود مطمئن شوید، و با اسلاید نوارهای سفید می توانید کشیدگی به چپ و راست را اصلاح کنید. اگر صورت شما در عکسی که آپلود کرده اید دیده نمی شود، می توانید با کلیلک روی صورتکی که گوشه ی بالا سمت راست قرار دارد، این قسمت را حذف کنید.

در این متن، کار با تغییر اندازه ی صورت آغاز شده است. اپلیکیشن اسپرینگ این امکان را به شما می دهد که با حرکت دادن دایره ای که در تصویر مشاهده می کنید، از فرم صورت خود مطمئن شوید، و با اسلاید نوارهای سفید می توانید کشیدگی به چپ و راست را اصلاح کنید..

در مرحله ی بعد، لاغر کردن را امتحان می کنیم. در اینجا نهایت لاغر کردن، یعنی 100 درصد آن به کار گرفته شده، با حرکت دادن آیکان به سمت چپ می توانید درصد آن را کاهش داده و خود را تپل تر کنید.

در مرحله ی بعد، لاغر کردن را امتحان می کنیم. در اینجا نهایت لاغر کردن، یعنی 100 درصد آن به کار گرفته شده، با حرکت دادن آیکان به سمت چپ می توانید درصد آن را کاهش داده و خود را تپل تر کنید..

قابلیت اپلیکیشن اسپرینگ برای بلند کردن قد بسیار جالب است. نوارهای سفید را در قسمتی که باید لاغر شوند، تنظیم کنید. در تصویر مشاهده می کنید که نویسنده، یکی از نوارها را روی قوزک پا، دیگری را در قسمت بالای ران و آخری را روی شانه های قرار داده تا تناسب در همه جا برقرار شود. اگر عکسی که آپلود کرده اید از کمر به بالا باشد، می توانید از دو نوار استفاده کنید.

قابلیت اپلیکیشن اسپرینگ برای بلند کردن قد بسیار جالب است. نوارهای سفید را در قسمتی که باید لاغر شوند، تنظیم کنید. در تصویر مشاهده می کنید که نویسنده، یکی از نوارها را روی قوزک پا، دیگری را در قسمت بالای ران و آخری را روی شانه های قرار داده تا تناسب در همه جا برقرار شود..

در این مرحله نیز از نهایت بلندی قد استفاده شده، البته اگر دوست داشته باشید می توانید با حرکت دادن آیکان به سمت پایین، قد خود را کوتاه تر کنید.

در این مرحله نیز از نهایت بلندی قد استفاده شده، البته اگر دوست داشته باشید می توانید با حرکت دادن آیکان به سمت پایین، قد خود را کوتاه تر کنید..

بعد از بلند تر کردن و لاغر کردن خود، احتمالا اندازه ی سر شما با بقیه ی قسمت های بدن تناسب نخواهد داشت؛ خوشبختانه اخیرا بخش دیگری به اپلیکیشن اسپرینگ اضافه شده که می توانید اندازه ی سر را متناسب با سایر قسمت های بدن تنظیم کنید. در تصویری که مشاهده می کنید، اندازه ی سر کمی کوچک شده و کمی بالاتر رفته است.

بعد از بلند تر کردن و لاغر کردن خود، احتمالا اندازه ی سر شما با بقیه ی قسمت های بدن تناسب نخواهد داشت؛ خوشبختانه اخیرا بخش دیگری به اپلیکیشن اسپرینگ اضافه شده که می توانید اندازه ی سر را متناسب با سایر قسمت های بدن تنظیم کنید. در تصویری که مشاهده می کنید، اندازه ی سر کمی کوچک شده و کمی بالاتر رفته است..

انجام تمام این مراحل تنها 5 دقیقه زمان نیاز دارد. در نگاه اول به نظر می رسد که تغییر چندانی نکرده باشید، اما با کنار هم قرار دادن عکس ها، تفاوت به خوبی مشخص می شود. جالب تر اینکه، با مقایسه دو عکس در کنار هم متوجه می شوید که فضای اطراف هیچ تغییری نکرده است؛ یعنی هیچ کشیدگی و فشردگی در آن مشاهده نمی شود.

انجام تمام این مراحل تنها 5 دقیقه زمان نیاز دارد. در نگاه اول به نظر می رسد که تغییر چندانی نکرده باشید، اما با کنار هم قرار دادن عکس ها، تفاوت به خوبی مشخص می شود. جالب تر اینکه، با مقایسه دو عکس در کنار هم متوجه می شوید که فضای اطراف هیچ تغییری نکرده است؛ یعنی هیچ کشیدگی و فشردگی در آن مشاهده نمی شود..

با تمام این اوصاف، نمی توان هر روز از اپلیکیشن اسپرینگ استفاده کرد. شاید بهتر باشد با واقعیت کنار بیاییم و عکس های خود را همانطور که هستند منتشر کنیم. به نظر نمی رسد که بتوان به عکس هیچ کس در اینستاگرام و فیسبوک اعتماد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر