;
coinex

اولین بروزرسانی نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N

اولین بروزرسانی نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N  هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.

اولین بروزرسانی نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N  هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.

اگر شما نیز یک توسعه دهنده هستید، این آپدیت را می توانید از طریق فلش کردن فکتوری ایمیج، یا دانلود و نصب فایل OTA دریافت نمایید.

فکتوری ایمیج ها برای گوشی های نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس ۹ و نکسوس 9 LTE در دسترس هستند. برای گوشی نکسوس ۶ هنوز این فکتوری ایمیج ها در دسترس قرار نگرفته اند.

اگر قبلا فکتوری ایمیج را فلش نکرده اید، بهتر است منتظر آپدیت OTA برای دستگاه خود باشید. این برورسانی که بعد از انتشار اولیه اندروید N برای پیش نمایش توسعه دهندگان در اوایل این ماه، عرضه شده است به احتمال زیاد شامل رفع باگ ها و بهبود عملکرد باشد. گوگل با ایجاد دسترسی پیش نمایش توسعه دهندگان به گوشی های نکسوس اخیر قبل از انتشار Google I/O در ماه می، همه را شگفت زده کرد. نسخه نهایی این سیستم عامل اواخر امسال و به احتمال زیاد در فصل سوم منتشر می شود.

اگر برای فلش کردن فکتوری ایمیج گوشی نکسوس خود دستورالعمل آن را نمی دانید می توانید  به سایت AndroidDevelopers مراجعه نمایید. برای دریافت بروزرسانی های OTA خودکار نسخه توسعه دهنده ی اندروید N که لازم است در برنامه ی بتای اندروید ثبت نام کنید، هم باید به سایتی که در بالا ذکر شد، مراجعه نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر