;
coinex

نیم نگاهی به ماشین جدید نیسان جی تی-آر

نیم نگاهی به ماشین جدید نیسان جی تی-آر

نیسان جی تی-آر در نمایشگاه بین المللی ماشین نیویورک 2016 معرفی خواهد شد.

نیسان در هفته ی گذشته نمایش کوتاهی از ماشین جدید جی تی-آر 2017 را برای علاقه مندان فراهم کرد. ماشین 2017 را نمی توان یک ماشین جدید دانست، چرا که این مدل، نسخه ی آپدیت شده ی مدل آر 35 فعلی با ظاهری تغییر یافته است.

به نظر می رسد که تا اواخر سال 2018 باید منتظر نسل بعدی آر 36، با نام نیسان جی تی-آر باشیم، برخی معتقدند که این انتظار تا سال 2020 ادامه خواهد داشت.

نیسان جی تی-آر که امروزه می شناسیم در بخش بهتری از این دهه حضور داشته و اولین نسلی است که نباید در برنامه ی سواری و کوپه ی اسکای لاین شرکت همکاری داشته باشد. ماشن های نیسان به مرور زمان از عملکرد و قدرت اسب بخار بیشتر بهره مند شده اند، با اینحال ظاهر آن تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. در نتیجه، ورقه های فلز زیبای نیسان آر35، کاملا متناسب و به روز هستند.

نیسان اطلاعات بیشتری راجع به نسخه ی 2017 منتشر نکرده است، اما این انتظار وجود دارد که ظاهر جلوی ماشین و المان های ایرودینامیک آن به طراحی دوباره نیاز داشته باشند. با توجه به عکس تیزر تبلیغاتی منتشر شده، به نظر می رسد که مشخصه ی نیسان جی تی-آر ، یعنی چراغ های چهار گوش آن، ثابت و بدون تغییر باقی مانده اند.

علاوه بر این، انتظار داریم که پیشرفت های کوچکی در مقایسه با قدرت 545 اسب بخار در مدل 2016 با حجم موتور 3.8 لیتر و 6 سیلندر تویین توربو VR38DETT وجود خواهد داشت. نیسان آر35 جی تی-آر به عنوان مدل 2009 با 480 اسب بخار و همان ترکیب موتور معرفی شد.

نسل بعدی نیسان آر36 شباهت زیادی به کانسپت نیسان 2020 ویژن گران توریسمو خواهد داشت

.

نسل بعدی نیسان آر36 شباهت زیادی به کانسپت نیسان 2020 ویژن گران توریسمو (طرحی که تصویر بالا مشاهده می کنید) خواهد داشت؛ این کانسپت در دو سال اخیر در نمایشگاه های مختلف به نمایش درآمده است. گفته می شود که نیسان جی تی-آر از سیستم رانندگی هایبرید بهره خواهد برد و قدرت موتور آن به 770 اسب بخار می رسد. قیمت اولیه ی نیسان جی تی-آر 2016 معادل 101,770 دلار برآورد شده است.

گفته می شود که نیسان جی تی-آر از سیستم رانندگی هایبرید بهره خواهد برد و قدرت موتور آن به 770 اسب بخار می رسد. قیمت اولیه ی نیسان جی تی-آر 2016 معادل 101,770 دلار برآورد شده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر