;
coinex

تصاویر لو رفته از آیفون ۷

یک سری عکس از چین به بیرون درز کرده که گفته می شود این عکس ها متعلق به آیفون ۷ اپل است.

یک سری عکس از چین به بیرون درز کرده که گفته می شود این عکس ها متعلق به آیفون ۷ اپل است. یکی از این عکس ها که به قسمت عقب این دستگاه مربوط می شود نشان می هد که این گوشی یک دوربین عقب دوگانه به نمایش می گذارد. همچنین شایعاتی هم به گوش می رسد که به این موضوع اشاره دارند که احتمالا شاهد دو دوربین در قسمت جلوی این دستگاه و یا احتمالا در سری آیفون ۷ خواهیم بود. علاوه بر این، خطوط آنتنی که قبلا در پشت این گوشی ها دیده می شد، دیگر وجود ندارد.

در قسمت پایین این گوشی، مغناطیس مبتنی بر اتصال هوشمند وجود دارد و مانند موردی است که به اتصال کیبورد هوشمند به اپل آیپد پرو کمک می کند. با توجه به عکس هایی که نشان دهنده ی قسمت جلوی این دستگاه است،  هیچ اثری از دکمه ی هوم دیده نمی شود. نوشته هایی که به همراه این عکس ها به بیرون درز کرده حاکی از آن است که دکمه ی هوم و تاچ آی دی (Touch ID) با یکدیگر در داخل صفحه اصلی ادغام شده اند. جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم در این تصاویر دیده نشده است.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تا ماه سپتامبر معرفی نخواهند شد اما قرار است که گوشی ۴ اینچی آیفون SE در رویداد رسانه ای اپل معرفی شود.

با توجه به عکس هایی که نشان دهنده ی قسمت جلوی این دستگاه است،  هیچ اثری از دکمه ی هوم دیده نمی شود.

با توجه به عکس هایی که نشان دهنده ی قسمت جلوی این دستگاه است،  هیچ اثری از دکمه ی هوم دیده نمی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر