;
coinex

نسخه ی جدید پلی استیشن 4 سونی با قدرت پردازشی بالاتر

نسخه ی جدید پلی استیشن 4 سونی با قدرت پردازشی بالاتر

نسخه ی جدید پلی استیشن 4 برای پشتیبانی از بازی های 4K ساخته خواهد شد.

از معرفی پلی استیشن 4 سونی تقریبا دو سال می گذرد؛ اما به گزارش کوتاکو، سونی قصد دارد نسخه ی جدیدی از این کنسول بازی را با گرافیک بالاتر و قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K، تولید کند.

بنا بر منابع خبری کوتاکو، سونی در حال توجیه توسعه دهندگان درباره ی نسخه ی جدید پلی استیشن 4 جدید سونی با پردازنده ی گرافیکی بالاتر است که قابلیت پخش رزولوشن 4K را برای بازی ها داشته باشد

پلی استیشن 4 سونی که در حال حاضر رواج دارد، از فیلم هایی با کیفیت 4K پشتیبانی می کند، اما قادر به اجرای بازی های 4K نیست. یکی از دلایل احتمالی این تصمیم سونی را می توان، تجربه ی واقعیت مجازی دانست. بنا بر گزارشات گذشته، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 4 در ماه اکتبر و با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد. تعداد بازی های پلی استیشن 4 که به کیفیت 4K نیاز دارند چندان زیاد نیست؛ با اینحال، قابلیت پشتیبانی از 4K اهمیت بسزایی در ایجاد حس واقعی و روان بودن، همچنین همه جانبه بودن تجربه ی واقعیت مجازی دارد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که نسخه ی جدید پلی استیشن 4 سونی، به سرمایه گذاری سونی در عرصه ی واقعیت مجازی مرتبط خواهد بود.

با تمام این اوصاف، جزئیات دیگری از این تصمیم به گوش ما نرسیده است. برای مثال، قیمت دقیق نسخه ی جدید پلی استیشن 4 سونی مشخص نیست؛ و یا درباره ی برنامه های سونی مبنی بر انتشار آپدیت برای کسانی که از پلی استیشن 4 فعلی استفاده می کنند، خبری منتشر نشده است. همچنین، از تفاوت احتمالی بازی هایی که قابلیت 4K را پشتیبانی می کنند، اطلاعاتی در دست نیست. سونی هنوز به این سوالات پاسخ نداده است.

در صورت صحت این اخبار، نسخه ی جدید پلی استیشن 4 سونی، یکی دیگر از کنسول های بازی جدیدی خواهد بود که تا اواخر امسال معرفی خواهند شد. نینتندو، یکی دیگر از شرکت هایی است که قصد دارد کنسول بازی خود را با نام NX به بازار معرفی کند؛ و بنا بر گزارش کوتاکو، این احتمال وجود دارد که نسخه ی آپگرید شده ای از ایکس باکس وان را از طرف مایکروسافت شاهد باشیم. با توجه به کنسول های جدید و هدست های واقعیت مجازی که تا چند ماه آینده در بازار حضور خواهند داشت، این انتظار وجود دارد که سال پر رونقی در عرصه ی بازی و سرگرمی پیش رو داشته باشیم. بدون شک برای هواداران بازی های کامپیوتری، خالی از لطف نخواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر