;
coinex

بهترین زمان برای خرید ایکس باکس وان فرا رسید

بهترین زمان برای خرید ایکس باکس وان فرا رسید

ایکس باکس وان از روز یک شنبه و برای مدت زمان محدودی با قیمت 299 دلار به فروش می رسد؛ کنسول بازی مایکروسافت با تخفیف 50 دلاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که مدت زمان این تخفیف محدود است. علاقه مندان می توانند از 20 تا 28 مارچ، کنسول بازی ایکس باکس وان را با قیمت 300 دلار تهیه کنند. این تخفیف، بخشی از برنامه ی مایکروسافت برای فروش بهاره ی ایکس باکس وان است. علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه (فردا) تا 8 روز آینده، بازی های ایکس باکس وان را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند؛ جالب تر اینکه از روز 22 مارچ، پیشنهاد های دیگری از جمله بازی، فیلم، برنامه های تلویزیونی از طرف مایکروسافت ارائه خواهد شد. تخفیف 40 تا 60 درصدی در همه جا امکان پذیر خواهد بود.

به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد با انتشار بازی کوانتوم برک، افراد بیشتری را به سمت ایکس باکس وان جذب کند. کوانتوم برک Quantum Break نام بازی مخصوص ایکس باکس وان است که بازیگر های هالیوودی مشهور در تهیه ی آن نقش داشته اند. با توجه به تاکید مایکروسافت روی بازی های مخصوص ایکس باکس وان ، می توان انتظار داشت که کاهش قیمت این کنسول به دلیل افزایش آگاهی و فروش این بازی بوده است؛ کوانتوم برک، 15 آوریل منتشر می شود.

مایکروسافت تایید کرد که کاهش قیمت ایکس باکس برای مدت محدودی امکان پذیر خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که قیمت آن به مرور زمان ثابت بماند. احتمالا گیمرها تخفیف مشابهی را که در سال 2014 انجام شد، به خاطر دارند. مایکروسافت، ایکس باکس 400 دلاری را با قیمت 350 دلار به فروش می رساند، این تخفیف برداشته شد و قیمت محصول به حالت اول بازگشت؛ اما پس از دو هفته، قیمت دستگاه روی 350 دلار ثابت ماند. بنابراین می توان انتظار داشت که سال آینده بتوانیم ایکس باکس وان را با قیمت 299 دلار خریداری کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر