;
coinex

مشکلات برخی کاربران با لبه ی صفحه نمایش گلکسی اس 7 اج

مشکلات برخی کاربران با لبه ی صفحه نمایش گلکسی اس 7 اج

شرکت سامسونگ با عرضه ی پرچمداران جدید خود توانست در هر دو زمینه ی زیبایی و قدرت موفق عمل کند. بدون شک این گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج کار را برای رقیبان خود بسیار سخت تر خواهد کرد.

اما این گوشی های جدید سامسونگ ایراداتی را هم دارند. به تازگی برخی از کاربران اس 7 اج گزارشی در خصوص بروز مشکل هنگام کار با صفحه نمایش خمیده ی این گوشی منتشر کرده اند. مشکلی که باعث شده تا تعاملی ناخواسته بین انگشت کاربر و صفحه نمایش لمسی برقرار شود.

البته بروز این مشکل به نوع گرفتن گوشی در دست بستگی دارد. گوشی گلکسی اس 7 اج به قابلیتی تجهیز شده است که برخورد تصادفی انگشت شصت با صفحه نمایش خمیده را تشخیص می دهد و ورودی لمسی را غیر فعال می کند. این در حالی است که کاربران این گوشی ها می گویند عملکرد این قابلیت با ایراداتی مواجه است. در همین راستا سامسونگ آپدیت نرم افزاری ویژه ای با حجم 3 مگابایت را برای تغییرات و بهینه سازی صفحه نمایش اج این گوشی منتشر کرد. اما بعضی کاربران می گویند پس از دانلود و نصب این آپدیت، همچنان صفحه نمایش اج گوشی آن ها با مشکلاتی مواجه است.

این اولین باری نیست که گوشی های پرچمدار شرکت های مختلف با مشکلاتی از این قبیل مواجه می شوند. در زمان عرضه ی آیفون 4، آقای استیو جابز مدیر عامل اپل در پاسخ به مشکلات به وجود آمده عنوان کرده بود که کاربران این گوشی را به شکل نا صحیح در دست می گیرند. اپل حتی ضربه گیری را هم به طور ویژه برای برطرف کردن مشکل گوشی عرضه کرده بود. با این تفاسیر این امیدواری وجود دارد که سامسونگ همانند رقیب خود، مشکل به وجود آمده را ناشی از استفاده ی ناصحیح کاربران نداند و راه حل مناسبی برای مرتفع کردن این مشکل پیدا کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر