;
coinex

قابلیت های نسخه ی به روز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل

 نسخه ی به روز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل، قابلیت های جدید دارد که آن را شبیه نسخه ی ios از این اپلیکیشن کرده است.

نسخه ی به روز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل، قابلیت های جدید دارد که آن را شبیه نسخه ی ios از این اپلیکیشن کرده است.

در واقع نسخه ی جدید اینستاگرام برای ویندوز  10 موبایل ، ظاهری شفاف برای لایو تاید این اپلیکیشن به ارمغان می آورد، همچنین قابلیتی اضافه کرده است که از اینستاگرام بتوان وارد حساب کاربری فیسبوک شد. از طرفی، دوربین داخلی  اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل به روز شده است و اکنون به کاربران اجازه می دهد  تا با تپ زدن بر روی نمایشگر، روی نواحی مختلف یک تصویر فوکوس کنند.

برخی از کاربران ادعا می کنند که پس از از ارتقاء به نسخه ی به روز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10موبایل ، عملکرد اسکرول سریع تر شده و انیمیشن ها روان تر اجرا می شوند. به طور کلی، نسخه به روز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل ، بسیار شبیه به نسخه iOS آن است.

اگر شما هم علاقه مند به نسخه ی بروز شده ی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل هستید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که با کلیک بر این لینک، این نسخه ی بروز شده را از مارکت مایکروسافت دانلود کنید و بر روی ویندوز فون خود نصب نمائید. به هر حال این نسخه ی بروز شده اینستاگرام برای ویندوز 10 یک نسخه آزمایشی رایگان است. اینستاگرام جزء بهترین رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر است و حتما شما  و بسیاری از دوستانتان از این رسانه ی اجتماعی به صورت روزانه استفاده می کنید.

حال که صحبت از ویندوز 10 موبایل شد، بد نیست به خبری که امروز در تکرا خواندید، اشاره کنیم. به نظر می رسد که 50 درصد از گوشی های ویندوز فون، به روز رسانی به ویندوز 10 موبایل را دریافت نکرده اند. این آمار و ارقام، بر اساس مدل های خاصی است که کاربران بیشتر از آن استفاده می کنند. برای مثال، لومیا 520 ساخت نوکیا، مورد استفاده ترین گوشی ویندوز فون موجود است، اما این گوشی رده پایین روزهای آخر خود را با ویندوز 8.1 موبایل به سر می برد. مدل محبوبی مثل لومیا ۹۲۰ نوکیا نیز ویندوز 10 را دریافت نخواهند کرد. در بین مدل های لومیا، لومیا ۵۲۰ پرفروش ترین گوشی بوده است، در واقع ۱۲.۹ درصد گوشی های ویندوز فونی رایج، لومیا 520 هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر