;
coinex

امتیاز فوق العاده شیائومی می ۵ در انتوتو

پرچمدار شیائومی در گیکبنچ انتوتو امتیاز بالای ۱۷۹۵۶۶ را کسب کرد.

پرچمدار شیائومی در گیکبنچ انتوتو امتیاز بالای ۱۷۹۵۶۶ را کسب کرد.

با وجود اینکه هنوز شیائومی به صورت رسمی در ایالات متحده فروشگاهی ندارد، اما تعداد زیادی از مشتریان بالقوه ی این برند در ایالات متحده حضور دارند و منتظرند تا پرچمدار جدید این شرکت، شیائومی می ۵ را برگزینند. می ۵ که ۱۹ ماه در حال کار و توسعه بر روی آن بوده اند، صفحه نمایشی ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. تراشه ای که در این گوشی کار شده است، اسنپدراگون ۸۲۰ است که دارای پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک حداکثر ۲.۱۵ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است.

از مشخصه های دیگر این گوشی می توان به رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. سنسور Sony IMX298 هم بر روی دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی یافت می شود که برای سرعت فوکوس از PDAF استفاده می کند. دوبین جلوی این گوشی که به خوبی از عهده ی عکس های سلفی و ویدئو چت بر می آید، ۴ مگاپیکسلی است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، این گوشی را روشن نگه می دارد و به لطف قابلیت کوئیک شارژ یا همان شارژ سریع بدون صرف مدت زمان زیادی به طور کامل شارژ می شود. گوشی شیائومی می ۵ با اسکنر اثر انگشتی که در دکمه ی هوم این گوشی تعبیه شده همراه می شود. این گوشی تنها در رنگ مشکی عرضه می شود و به یک بدنه ی سرامیکی مجهز شده است. شیائومی می ۵ از NFC و VoLTE پشتیبانی می کند و مهم تر از همه ی آنها اینکه این گوشی در انتوتو امتیاز بالای ۱۷۹۵۶۶ را کسب کرده است.

شیائومی قابلیت ریدینگ مد (Reading Mode) که شبیه به قابلیت نایت شیفت اپل است را به این محصول اضافه کرده است و به منظور کاهش خستگی چشمان کاربر، نور آبی موجود بر روی صفحه نمایش را حذف می کند. این قابلیت باعث می شود که کاربران بتوانند در شب به راحتی به صفحه نمایش این گوشی نگاه کنند و از آن استفاده کنند.

تعدادی از خریداران گوشی هوشمند در ایالات متحده هستند که تمایل زیادی به دیدن و عرضه ی  شیائومی می ۵ دارند. با این وجود این اتفاق امسال رقم نمی خورد. Hugo Barra مدیر شیائومی قبلا توضیح داده بود که چرا نمی تواند این محصول شیائومی را به بازار ایالات متحده وارد کند. او گفت: “اکثر مشتریان ایالات متحده گوشی های خود را از اپراتورهای ایالات متحده خریداری می کنند و شیائومی محصولات خود را با قیمت کامل و فقط به صورت آنلاک می فروشد.”

او همچنین گفت که این شرکت در حال راه اندازی بخشی به عنوان  ارائه ی خدمات به مشتریان در ایالات متحده هستند. در نهایت هم به این موضوع اشاره کرد که خریداران گوشی هوشمند ایالات متحده احتمالا برای خرید گوشی مبتنی بر قیمت پایین خیلی راغب نباشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر