;
coinex

مشخصات فنی ZTE A2017 توسط GFXBench فاش شد

مشخصات فنی ZTE A2017 توسط GFXBench فاش شد

به تازگی تصاویری از محصول جدید شرکت ZTE توسط وب سایت GFXBench منتشر شده است و احتمال می رود که مشخصات فاش شده به گوشی Axon 2 مرتبط باشد.

ZTE شرکت چینی تولید کننده ی گوشی هوشمند است که محصولاتی با کیفت تولید می کند و به واسطه ی قیمت های مناسب توانسته مشتریانی را جذب کند. به نظر می رسد که این شرکت در حال کار کردن بر روی یک گوشی سطح بالا باشد. ZTE A2017 می تواند جدید ترین گوشی این شرکت باشد که به تازگی مشخصات فنی آن در وب سایت GFXBench منتشر شده است. این محصول در حال حاضر با نام مستعار A2017 شناخته می شود و می توان امیدوار بود که این مشخصات مربوط به گوشی Axon 2 باشد.

A2017 یک گوشی پرچمدار است که صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 1440 در 2560 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 2.1 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این گوشی است. البته گفتنی است 51 گیگابایت از حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی 21 مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد. به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه ی اندروید پیش نصب این گوشی اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

در مورد زمان عرضه ی این گوشی هنوز اطلاعاتی موجود نیست. اگر این همان گوشی Axon 2 باشد انتظار می رود به مانند دیگر گوشی های سری Axon، ابتدا شاهد عرضه ی آن در آمریکا باشیم. انتظار می رود که در روز های آینده اخبار بیشتری در مورد این گوشی منتشر شود و احتمالاً شاهد دریافت تاییدیه این گوشی از سازمان نظارتی FCC خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر