;
coinex

انتشار تصویر جدید از هواوی پی 9 و تاییدی دیگر بر وجود دوربین دوگانه

انتشار تصویر جدید از هواوی پی 9 و تاییدی دیگر بر وجود دوربین دوگانه

همان طور که می دانید گوشی پی 9 پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود. در ماه اکتبر اولین شایعه ای که در مورد این گوشی منتشر شد حاوی این موضوع بود که پرچمدار بعدی هواوی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در ادامه همه ی شایعات و اخبار منتشر شده در مورد پی 9 به دوگانه بودن دوربین اصلی آن اشاره داشتند. اما امروز عکس یکی از مدیران شرکت منتشر شد که در حال صحبت با گوشی هوشمند خود است و این گوشی دارای دوربین دوگانه است.

با توجه به اینکه هواوی برای مراسم 6 آوریل طی انتشار تیزری به طور رسمی وجود دوربین دوگانه در پی 9 را تایید کرده بود، می توان انتظار داشت که گوشی فوق الذکر همان پی 9 است.
پیش بینی می شود که گوشی پی 9  در 4 ورژن مختف عرضه شود. ورژن معمولی پی 9 صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد داشت و قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اختصاصی هواوی یعنی Kirin 950 تامین می شود. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای پی 9 خواهد بود.

پی 9 لایت دیگر ورژن این گوشی است که صفحه نمایش 5 اینچی دارد و چیپ ست به کار رفته در آن اسنپدراگون 650 خواهد بود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی ساختار حافظه ی پی 9 لایت را تشکیل می دهند.

مدل دیگر این گوشی P9 Special خواهد بود. این ورژن از لحاظ اندازه صحفه نمایش تفاوتی با ورژن استاندارد ندارد اما قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست Kirin 955 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت مشخصه های حافظه ای آن هستند.
آخرین مدل نیز P9 Maxاست. این دستگاه دارای صفحه نمایش غول آسای 6.8 اینچی دارد. این تبلت نیز از چیپ ست Kirin 955 استفاده می کند. 4 گیگابایت رم خواهد داشت و در  نسخه های 64 و 128 گیگابایتز عرضه خواهد شد.

مدیر عامل هواوی اخیراً ادعا کرده است که این شرکت ظرف 5 سال آینده از سامسونگ و اپل عبور خواهد کرد و به بزرگترین شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل می شود. به نظر شما آیا این رویای هواوی محقق خواهد شد؟!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر