;
coinex

اپل از امروز انتشار ios 9.3 را آغاز می کند

 اپل از امروز انتشار ios 9.3 را آغاز می کند.

اپل از امروز انتشار ios 9.3 را آغاز می کند. شاید شما نیز بی صبرانه در انتظار ویژگی های جدید ios 9.3 ، الخصوص قابلیت نایت شیفت باشید. این ویژگی زمانی که محیط اطراف تاریک شود، مقدار نور آبی رنگ بر روی صفحه نمایش دستگاه شما را حذف می کند. مطالعات نشان داده اند که مشاهده ی نور آبی قبل از خواب از نزدیک، باعث می شود که سخت تر به خواب برویم. همچنین به خستگی چشم منجر می شود. زمان غروب خورشید، تغییر درجه رنگ کلی صفحه نمایش، می تواند به کاربر کمک کند تا خواب شب بهتری داشته باشد.

آپدیت: iOS 9.3 را می توان امروز دریافت کرد. حجم این به روز رسانی 300 مگابایت است. اگر شما هنوز نوتیفیکیشن آپدیت را دریافت نکرده اید، مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings -> General -> Software Update ، می توانید به روز رسانی را با رفتن به تنظیمات شروع کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در iOS 9.3 امنیت بیشتر برنامه ی یادداشت برداری است. اگر شما اطلاعات شخصی، مانند کلمات عبور و شماره ی پین را در یادداشت های خود ​​نگه می دارید، در نسخه ی جدید ios می توانید اطلاعات را ذخیره کنید و از آن توسط یک رمز عبور و یا از طریق تاچ آی دی محافظت کنید. علاوه بر این، برنامه اخبار، ویژگی های سفارشی سازی بیشتری به عنوان بخش “For You” دارد که در حال حاضر شامل توصیه ها و موضوعات روند می شود.

اگر شما از ویژگی های جدید لمس سه بعدی آیفون 6  اس، استفاده می کنید، این قابلیت برای برنامه های بومی مانند آب و هوا، تنظیمات، قطب نما، بهداشت، سهام و فروشگاه در دسترس خواهد بود. همچنین به روز رسانی به iOS 9.3 شامل CarPlay و Apple Health نیز می شود.  CarPlay به کاربر آهنگ پیشنهاد می دهد و نقاط خاصی مانند ایستگاه گاز را پیدا می کند، Apple Health نیز با اپل واچ ادغام می شود و برنامه های شخص ثالث را ردیابی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر