;
coinex

برای قاب محافظ آیفون اس ای می توان از قاب محافظ آیفون 5 اس استفاده کرد

قاب محافظ آیفون اس ای در همان ابعاد قاب محافظ آیفون 5 اس است، از این رو کاربران آیفون 5 اس می توانند از قاب محافظ های آیفون قدیمی خود به جای قاب محافظ آیفون SE جدید خود استفاده کنند.

قاب محافظ آیفون اس ای در همان ابعاد قاب محافظ آیفون 5 اس است، از این رو کاربران آیفون 5 اس می توانند از قاب محافظ های آیفون قدیمی خود به جای قاب محافظ آیفون اس ای جدید خود استفاده کنند.

از شب گذشته که رویداد اپل برگزار شد و این شرکت آیفون اس ای را معرفی کرد، شوخی ها و جک های زیادی در مورد این گوشی بوجود آمد، برخی می گویند که اپل متعهد است که طراحی گوشی های هوشمند 3 ساله خود را بازیافت کند. اما به طور جدی، حتی اگر به نظر برسد که آیفون اس ای جدید تقریبا شبیه به آیفون ۵ اس است، این آیفون جدید یک گوشی خوب و جالب با قیمتی مناسب محسوب می شود که می توان با اطمینان گفت که طرفداران زیادی خواهد داشت. تعداد بسیاری از مردم هنوز هم از آیفون 5 اس استفاده می کنند و خیلی از آنها به دلیل اندازه ی آیفون های جدید، گوشی خود را ارتقاء نداده اند. اکنون آی فون SE با مشخصات به روز شده در سایز مناسب برای این افراد انتخاب مناسبی خواهد بود.

ابعاد آیفون اس ای ، عرض، طول و قد آن به اندازه ی آی فون 5 اس است، همچنین گوشه های منحنی آن نیز شبیه به آیفون ۵ اس، تیز است. تمام دکمه ها، پورت ها، دوربین ها و سنسور ها در همان نقاطی قرار دارند که در آیفون ۵ اس تعبیه شده است. بنابراین، به نظر منطقی به نظر می رسد که لوازم جانبی آیفون 5 اس برای آی فون اس ای نیز مناسب باشد. وب سایت خود اپل نیز این فرض را تایید می کند. قاب محافظ آیفون اس ای در همان ابعادی تولید می شود که برای آی فون 5 و آیفون 5 اس تولید شده است.

این موضوع خیلی اتفاق خاصی به نظر نمی رسد ولی در این راستا می توان به دو مزیت عمده اشاره کرد. یکی اینکه کسانی که گوشی خود را از آیفون 5 و یا آیفون 5 اس به این گوشی ارتقا می دهند، قادر  خواهند بود تا مجددا از وسایل جانبی گوشی قبلی خود بر روی این گوشی استفاده  کنند. همچنین می توانند قاب محافظ آیفون اس ای را در مدل های قدیمی تر و گاهی اوقات با تخفیف های بسیار مناسب خریداری کنند.

آیفون SE از فردا، 23 ام مارس پیش فروش می شود و از 31 مارس در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی از 399 دلار آغاز می شود و مقرون به صرفه ترین آیفونی خواهد بود که می توانید تهیه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر