;
coinex

گوشی Meizu Pro 6 مجهز به چیپ ست Helio X25 در آنتوتو بنچمارک امتیاز 99948 را ثبت کرد

گوشی Meizu Pro 6 مجهز به چیپ ست Helio X25 در آنتوتو بنچمارک امتیاز 99948 را ثبت کرد

طی چند هفته ی اخیر به دفعات شاهد فاش شدن اطلاعاتی از گوشی هوشند Pro 6 بودیم. شرکت سازنده ی این گوشی یعنی میزو اعلام کرده است که صفحه نمایش این گوشی رزولوشن 1080p را ارائه می دهد و قدرت پردازشی اش توسط پردازنده ی ده هسته  ای و 64 بیتی چیپ ست Helio X25 تامین می شود. گوشی Pro 6 پیش از این در GFXBench حضور یافته بود و حالا در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است.

مدتی قبل شرکت مدیاتک طی برگزاری رویدادی از چیپ ست پرچمدار خود در سال 2016 یعنی Helio X20 رونمایی کرد. اما این شرکت در آن مراسم چیپ ست دیگری با نام Helio X25 را نیز معرفی کرد. این دو تراشه کاملاً مشابه هم هستند و فقط تراشه ی X25 از سرعت پردازش بالاتری بهره می برد. در آن زمان هر دو شرکت تایید کردند که گوشی Pro 6 به تراشه ی Helio X25 مجهز خواهد بود. در واقع مدیاتک این تراشه را به صورت اختصاصی برای میزو طراحی کرده است و برای مدتی این تراشه به هیچ شرکت دیگری داده نخواهد شد. حالا گوشی Pro 6 مجهز به Helio X20، در بنچ مارک آنتوتو حضور یافته و توانسته امتیاز خوب 99948 را کسب کند و به واسطه ی این امتیاز در کانون توجهات قرار گیرد. این در حالی است که گوشی هواوی میت 8 که از چیپ ست Kirin 950 بهره می برد در همین بنچمارک نتوانست به امتیازی بیشتر از 94250 برسد. البته گفتنی است که نتایج این بنچمارک ها ملاک قطعی بر توان پردازشی یک گوشی نیست اما به هر حال این نتایج نشان می دهد که Helio X25 در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
شایعات قبلی حکایت از این داشتند که Pro 6 از صفحه نمایش نوع آمولد بهره می برد. رم 3  یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی ساختار حافظه ای آن را تشکیل می دهند. دوربین های اصلی و جلوی این گوشی به ترتیب 20 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. Mali-T800 وظیفه ی پردازش گرافیکی این گوشی را بر عهده دارد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی Pro 6 نسخه ی 6 مارشمالو خواهد بود و واسط کاربری Flyme OS بر روی آن اجرا می شود.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر